۲ خوشه صنعتی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امسال ۲ خوشه صنعتی نساجی و پوشاک در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امسال  ۲ خوشه صنعتی نساجی و پوشاک در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
هاشم علایی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تاکنون سه خوشه صنعتی فرش ، پلاستیک و لبنیات در استان پیاده‌سازی و به مرحله اجرا در آمده است و اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.
وی هدف از اجرای خوشه‌های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه‌سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر دانست و افزود: برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و به منظور حمایت از افزایش تولید، بهره‌وری و صادرات واحدهای تولیدی راه‌اندازی خوشه های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.
علایی از برگزاری رویدادهای استارت‌آپ (شرکت نوپا)‌ حوزه صنعت و خوشه‌های صنعتی خبر داد و گفت: در راستای رونق‌بخشی به صنایع و حمایت از ایده‌های نو ، رویداد استارت‌آپ‌ (شرکت نوپا) صنعت پوشاک و نساجی در استان اردبیل برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی، از برگزاری هرگونه استارت‌آپ‌های صنعتی و مرتبط با خوشه‌های صنعتی حمایت می‌کند.
علایی افزود: در این رویداد استارت‌آپی که از ۳۰ آبان تا ۲ آذرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، روش‌های نوین در صنعت پوشاک و نساجی استان مورد کنکاش و پژوهش قرار گرفته و به نفرات برتر نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فعالان استارت‌آپ‌ها (شرکت‌های نوپا) دعوت کرد تا طرح‌ها و ایده‌های نو خود را برای توسعه صنعت پوشاک و نساجی استان به شرکت شهرک‌های صنعتی استان ارائه دهند.
استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.