غیبت بازیکنان مصدوم به پرسپولیس ضربه زد

حسن خان‌محمدی بازیکن پیشین پرسپولیس:

حسن خان‌محمدی بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت : پرسپولیس در ۱۵ دقیقه اول بازی خوب فشار آورد. سپاهان و پرسپولیس تفکرات خوبی برای این بازی داشتند اما ابزار دو تیم متفاوت بود. طبیعتاً با توجه به بازیکنانی که در اختیار سپاهان است این تیم ابزار بهتر و بیشتری دارد. بازیکنان مصدوم و غیبت ستاره‌های پرسپولیس باعث شد گل‌محمدی نتواند نقشه‌های دیگرش را در زمین پیاده کند. با این وجود با همین بازیکنان فعلی هم این امکان وجود داشت که استراتژی و نوع بازی را تغییر داد و شرایط را بهتر کرد.

غیبت بازیکنان مصدوم به پرسپولیس ضربه زد

حسن خان‌محمدی بازیکن پیشین پرسپولیس  در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت : پرسپولیس در 15 دقیقه اول بازی خوب فشار آورد. سپاهان و پرسپولیس تفکرات خوبی برای این بازی داشتند اما ابزار دو تیم متفاوت بود. طبیعتاً با توجه به بازیکنانی که در اختیار سپاهان است این تیم ابزار بهتر و بیشتری دارد. بازیکنان مصدوم و غیبت ستاره‌های پرسپولیس باعث شد گل‌محمدی نتواند نقشه‌های دیگرش را در زمین پیاده کند. با این وجود با همین بازیکنان فعلی هم این امکان وجود داشت که استراتژی و نوع بازی را تغییر داد و شرایط را بهتر کرد.
وی افزود: مورایس سرمربی سپاهان با وجود مهره‌هایی که داشت ترسو بازی کرد. او به راحتی می‌توانست از بازیکنانی مانند عیسی آل‌کثیر در ترکیب خود بهره بگیرد؛ اما ترجیح داد نتیجه را حفظ کند. پرسپولیس نمایش بهتری داشت اما در چنین مسابقاتی ضربات ایستگاهی سرنوشت بازی را تعیین می‌کند. سپاهان هم در بازی چند موقعیت گلزنی داشت که توسط بیرانوند دفع شد یا تبدیل به گل نشد. انگار پرسپولیس هنوز نتوانسته غیبت و نبود بعضی بازیکنانش را هضم کند.
خان‌محمدی با ارزیابی عملکرد دفاعی پرسپولیس، اظهار داشت: از وقتی که پرسپولیس پورعلی‌گنجی را از دست داد در عمق دفاع با مشکل مواجه شده است. حضور این مدافع باعث می‌شد عمق دفاع خیلی پوشش داده و به نحوی کار دفاع پرسپولیس جمع و جور شود. توانایی پورعلی گنجی در بازیسازی نسبت به گئورگی گولسیانی بیشتر است. همین موضوع تاثیرش را حین بازی پرسپولیس هم نشان می‌دهد. پورعلی‌گنجی می‌توانست به تیم ملی هم کمک کند. باید پرسپولیس از این اتفاق عبور کرد و با توجه به ابزارهای فعلی بهتر کارش را دنبال کند.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا مهدی ترابی و سروش رفیعی در این بازی عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند همانند بازیکن بزرگ در بازی بزرگ عمل کنند، گفت: سروش رفیعی هم مثل رضا اسدی بازیکن توانمندی است؛ اما نمی‌تواند بازی‌اش را در پرسپولیس ارائه کند. در مورد مهدی ترابی باید بگویم که او بازیکن خوبی است؛ اما بعد مصدومیت هنوز نتوانسته به آن نقطه ایده‌آل برسد.