تیم ملی با نسل طلایی توانایی قهرمانی در آسیا را دارد

بیژن طاهری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران:

بیژن طاهری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار امروز تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی گفت : یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ را داریم. تیمی که ستارگان و لژیونرهای خوبی دارد بنابراین دیدار با تیم‌هایی مثل هنگ‌کنگ برای ملی‌پوشان ما خیلی مسئله خاصی نیست و فوتبال ما نسبت به آنها بسیار برتر است.

بیژن طاهری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران  در مورد دیدار امروز تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی گفت : یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ را داریم. تیمی که ستارگان و لژیونرهای خوبی دارد بنابراین دیدار با تیم‌هایی مثل هنگ‌کنگ برای ملی‌پوشان ما خیلی مسئله خاصی نیست و فوتبال ما نسبت به آنها بسیار برتر است.
وی در مورد اینکه برخی می‌گویند چون سخت‌افزار و امکانات فوتبال‌مان مطلوب نیست نمی‌توان به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر کرد، گفت: امکانات فوتبال ما همیشه ایده‌آل نبوده و همان زمانی هم که در گذشته قهرمان جام ملت‌های آسیا شدیم بهترین امکانات را در اختیار نداشتیم. آن زمان هم آسیا تیم‌‌های قدرتمندی داشت اکنون هم من به تیم ملی کشورمان بسیار امیدوارم و می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.