پروژه های عمرانی شهر جدید اندیشه افتتاح شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه ،پروژه های مشارکتی و عمرانی شرکت عمران با حضور دکتر بذر پاش وزیر راه و شهرسازی به بهره‏ برداری رسید .

پروژه های عمرانی شهر جدید اندیشه افتتاح شد

شهریار-برزگر
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه ،پروژه های مشارکتی و عمرانی شرکت عمران با حضور دکتر بذر پاش وزیر راه و شهرسازی به بهره‏ برداری رسید .
با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر مسئولان، پروژه‌های مسکن و پروژه‌های خدمات روبنایی و زیربنایی شهر جدید اندیشه افتتاح شد .
در این بازدید  در مجموع ۹۸۱ واحد مسکونی و ۱۱۰ واحد تجاری-خدماتی افتتاح گردید .
بر این اساس، پروژه مشارکتی مسکونی کاسپین ، پروژه مشارکتی مسکونی نرگس ۱، پروژه مشارکتی مسکونی لیلیان پالاس، پروژه مشارکتی مسکونی تجاری هزاردستان ، پروژه مشارکتی کوهسار ، پروژه مجتمع مسکونی بنفشه (خودمالکی) از افتتاح های آن بودند .
همچنین، مجتمع تجاری مهرگان ، مجتمع تجاری پاسارگاد پروژه خدماتی مریم نیز با حضور وزیر راه  و شهرسازی افتتاح شد.
افتتاح سرای فرهنگ و هنر محله در فاز ۴ از دیگر پروژه‌هایی بود که در برنامه افتتاح وزیر راه و شهرسازی قرار داشت.مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی در آیین افتتاح سرای فرهنگ و هنر فاز 4 شهر جدید اندیشه اظهار داشت:هفته بسیج که یادآور رشادت‌های کسانی‌است که با روحیه‌ای متفاوت حماسه‌هایی بزرگ را خلق کرده‌اند و بیش از این نیز خلق خواهند کرد؛ این هفته باید یادآوری روحیه بن‌بست شکنی و راضی نشدن به وضع موجود و همچنین خدمتگزاری خاضعانه در پیشگاه مردم باشد.
وزیر کشور با اشاره به اهمیت داشتن روحیه بسیجی ادامه داد: چنین روحیه‌ای باید روز به روز ما را به سمت جلو ببرد تا برای مردم خادم‌تر باشیم؛ روحیه‌ای که مارا برآن می‌دارد که به وضع موجود راضی نباشیم و برای ساختن ایرانی آبادتر تلاش کنیم که حتماً با همتی که در جوانان عزیز مان و عزمی که در بین مردم شاهدیم محقق خواهد شد.
وی ضمن تشکر از تمامی مسئولین و مدیران شهری که در شهر جدید اندیشه و شهرستان شهریار مشغول انجام وظیفه اند خاطرنشان کرد:زحمتی که امروز شاهد آن بوده ایم و بخشی از آن تقدیم مردم عزیز شهر جدید اندیشه شد اتفاق بزرگی بود و امید است که مسیر خدمت همین گونه ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به مسئولیت و برنامه دولت در مسیر ساخت و تولید مسکن اضافه کرد:ساخت و تولید مسکن در مدل‌های مختلف سیاست قطعی ما در دولت می باشد؛ امروز در مدل نهضت ملی که خوشبختانه بیش از یک میلیون و نهصد هزار ساخت در سراسر کشور در مدل‌های مختلف شهری، روستایی،خود مالکی و بافت فرسوده در دستور کار قرار گرفته است، که هم در شهرهای جدید و هم  در خارج از این شهرها در حال وقوع است و این مهم اتفاق بزرگی به شمار می‏آید.
بذرپاش ادامه داد:از مدل‌های دیگری که ما باید عملیات ساخت را براساس آن انجام دهیم و یکی از دلیل‌های اصلی حضور اینجانب در شهر جدید اندیشه بوده است دادن فراخوانی برای حضور بیشتر بخش خصوصی و عمومی برای ساخت و تولید مسکن است که حدود ۱۰۰۰ واحد حاصل مشارکت دولت با بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.
 شهر جدید اندیشه به لحاظ خدمات عمومی وضعیت مطلوبی دارد
مسلم خانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه نیز طی سخنانی در این آئین با بیان اینکه از سال ۷۰ عملیات اجرایی  شهر جدید اندیشه شروع شده و به لحاظ خدمات عمومی این شهر وضعیت مطلوبی دارد افزود: از نظر معماری و شهرسازی تمامی افق‌های طرح جامع رعایت شده و وفاداری این  شهر  به طرح جامع معماری اسلامی  بسیار زیاد بوده است.
وی ادامه داد: در شرکت عمران دو گام از جمله تکمیل خدمات اولیه روبنایی و زیربنایی و ارتقای کیفیت زندگی مردم در دستور کار است و پروژه‌هایی تعریف کرده ایم که زمینه را برای ارتقای کیفیت زندگی مردم افزایش دهد.
مسلم خانی بیان کرد: در شهر جدید اندیشه پروژه‌های مختلفی را تقدیم مردم کرده‌ایم که به جای خام فروشی ارزش افزوده را در دستور کار خود دارند و بخش خصوصی دارای اهلیت را انتخاب کرده‌ایم و تمام این پروژه‌هایی که با کمک بخش خصوصی ساخته شده همگی دارای  پیشرفت ۸۰ درصد است  و در حال حاضر   ۹۸۱ واحد در حوزه مسکونی و ۱۲۰ واحد تجاری به بهره برداری رسیده است.
وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی در این شهر از طرف مردم و شهروندان نیاز سنجی و کمبودهای آن برطرف شده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه بیان کرد: پروژه‌های ره باغ شهر اندیشه و پیاده راه سلامت با کمک شرکت عمران سرمایه‌گذاری در حال ساخت است و شرکت عمران شهر جدید اندیشه معین برای تکمیل  پروژه‌های شهرهای جدید خوارزمی تهران، اکباتان همدان و مهرگان قزوین انتخاب شد.