میزبانی از حریف سخت کوش در ورزشگاه آزادی

سپاهان ایران – نیروی هوایی عراق؛

سپاهان امشب باید در ورزشگاه آزادی میزبان حریف عراقی باشد. سپاهان با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا سه امتیاز حساس را در این گروه سخت از دست داد تا بدون بازی یک شکست در کارنامه اش مقابل الاتحاد عربستان ثبت شود تا کار سپاهان برای صعود سخت باشد. سپاهان با دو برد مقابل آلمالیق ازبکستان ۷ امتیازی است و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نیروی هوایی عراق در رده دوم جدول قرار دارد.

سپاهان امشب  باید در ورزشگاه آزادی میزبان حریف عراقی باشد. سپاهان با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا سه امتیاز حساس را در این گروه سخت از دست داد تا بدون بازی یک شکست در کارنامه اش مقابل الاتحاد عربستان ثبت شود تا کار سپاهان برای صعود سخت باشد. سپاهان با دو برد مقابل آلمالیق ازبکستان 7 امتیازی است و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نیروی هوایی عراق در رده دوم جدول قرار دارد.
پیروزی در این مسابقه مثلا خانگی زردپوشان ایران را 10 امتیازی خواهد کرد. نیروی هوایی عراق هم تیم سختکوش و دونده است که خیلی راحت امتیاز از دست نخواهد داد. تیم عراقی در بازی رفت توانست یک امتیاز از سپاهان بگیرد و از شکست خانگی فرار کند.
مورایس سرمربی تیم سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر از ملی پوشان خود استفاده نکرد تا آنها برای این بازی سخت و بین المللی شاداب تر باشند.