پیروزی دور از دسترس سپاهان نیست

جلال چراغپور کارشناس فوتبال :

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در مورد دیدار امشب الاتحاد عربستان و سپاهان ایران گفت : می توانیم براساس شرایط دو تیم در جدول لیگ های دو کشور مطالبی را بگوییم. الاتحاد تیم چهارم جدول لیگ عربستان است و سپاهان هم بدون کسر امتیاز تیم دوم جدول لیگ برتر کشورمان است. بنابراین می توانیم بگوییم پیروزی در مسابقه امشب دور از دسترس سپاهان نخواهد بود. اگرچه فوتبال عربستان در حال حاضر کمی قویتر از فوتبال ما شده است اما سپاهان قدرتمندتر از حریف است. تیمی که در رده دوم لیگ باشگاهی ما قرار دارد برتری نسبی به الاتحاد خواهد داشت.

جلال چراغپور کارشناس فوتبال  در مورد دیدار امشب الاتحاد عربستان و سپاهان ایران گفت :  می توانیم براساس شرایط دو تیم در جدول لیگ های دو کشور مطالبی را بگوییم. الاتحاد تیم چهارم جدول لیگ عربستان است و سپاهان هم بدون کسر امتیاز تیم دوم جدول لیگ برتر کشورمان است. بنابراین می توانیم بگوییم پیروزی در مسابقه امشب دور از دسترس سپاهان نخواهد بود. اگرچه فوتبال عربستان در حال حاضر کمی قویتر از فوتبال ما شده است اما سپاهان قدرتمندتر از حریف است. تیمی که در رده دوم لیگ باشگاهی ما قرار دارد برتری نسبی به الاتحاد خواهد داشت.
این کارشناس فوتبال در مورد غیبت کریم بنزما در این مسابقه گفت: غیبت این ستاره هم می تواند به سود سپاهان باشد هم به ضررش تمام شود.  مثلا در بازی پرسپولیس و النصر وقتی کریس رونالدو حضور داشت دفاع جمع می شد و فشرده کار می کرد و متمرکز او شده بود اما غیبت بنزما می تواند فوتبال را در تیم الاتحاد پخش کند. همانطوری که زمانی در بارسلونا مسی، ژاوی، نیمار، سوراز و ... بودند و فوتبال پخش می شد و قابل کنترل نبود. اکنون در غیاب کریم بنزما شماره 9 مخفی می شود و ممکن است مثلا حمداله بیشتر صاحب توپ و موقعیت شود. در این شرایط تقابل کنترلینگ و فینیشینگ دو تیم مقابل هم قرار می گیرند. کنترلینگ برای دفع توپ و فینیشینگ برای گل زدن و ضربه آخر زدن.