هفته دهم لیگ برتر والیبال؛ عطایی و اکبری به هم رسیدند

هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۱۵ آذر با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر و رامسر پیگیری می‌شود.

هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۱۵ آذر با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر و رامسر پیگیری می‌شود.
در یکی از دیدارهای این هفته فولاد سیرجان ایرانیان میزبان شاگردان پیمان اکبری در پیکان است. فولاد سیرجان با هشت برد و ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پیکان با چهار برد و ۱۳ امتیاز در رتبه هشتم است.
رویارویی بهروز عطایی، سرمربی فولاد با تیم پیکان شاید یکی از تقابل‌های جالب لیگ باشد. عطایی سال گذشته هدایت لبنیات هراز آمل را برعهده داشت و در دیداری جنجالی موفق شد پیکان پر ستاره را در نیمه‌نهایی شکست بدهد و راهی فینال شود. در آن مسابقه که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد جدا از حواشی و حساسیت مسابقه، بازی در آخر به درگیری و زد و خورد کشیده شد. هر چند ترکیب پیکان در فصل جدید تغییر کرده اما این تقابل خالی از جذابیت نیست.
شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است و در حال حاضر با پنج برد و ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد، فردا به مصاف شهرداری گنبد می‌رود. شهداب هفته نهم در بازی خانگی مغلوب فولاد سیرجان شد و برای این که به رتبه‌ای پایین‌تر سقوط نکند به این برد نیاز دارند. در طرف مقابل تیم گنبد وضعیت خوبی ندارد و اکنون با دو برد و هفت باخت در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.
در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته گیتی پسند اصفهان و ایفا سرام اردکان که به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند به مصاف هم می‌روند. برنده این دیدار می‌تواند جایگاه دوم جدول را از آن خود کند.