بازیکنان تیم نوجوانان پشتوانه تیم های ملی خواهند بود

مهدی محمد نبی نایب رییس فدراسیون فوتبال:

مهدی محمد نبی نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم تقدیر از تیم فوتبال نوجوانان و باشگاه های سازنده گفت: تیم ملی نوجوانان در رقابتهای مقدماتی و همچنین مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ اندونزی عملکرد مطلوب و مثبتی داشت. بر همین اساس مقرر شد پس از بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به ایران، مراسم تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و ...برگزار شود.

مهدی محمد نبی نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم تقدیر از تیم فوتبال نوجوانان و باشگاههای سازنده گفت: تیم ملی نوجوانان در رقابتهای مقدماتی و همچنین مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ اندونزی عملکرد مطلوب و مثبتی داشت. بر همین اساس مقرر شد پس از بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به ایران، مراسم تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و ...برگزار شود.
مضافا بر اینکه به جهت حفظ این تیم و حضور بازیکنان در رده های بالاتر، برنامه ریزی دقیق تری صورت خواهد گرفت که متعاقبا اعلام خواهد شد.
 با این حال عملکرد نوجوانان نشان داد که بازیکنان این تیم می‌توانند در سال‌های آینده به عنوان پشتوانه محرز تیم های ملی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. از سوی دیگر استمرار لیگ در رده های سنی پایه و ادامه این مسیر امری بدیهی خواهد بود.