چهارمحال و بختیاری به زودی در کشور قد علم خواهد کرد

محمد امین علوی رئیس هیات تنیس روی میز استان چهارمحال و بختیاری :

محمد امین علوی رئیس هیات تنیس روی میز استان چهارمحال و بختیاری پیرامون مسائل مختلف این هیئت با وب سایت فدراسیون تنیس روی میز مصاحبه ای انجام داده که بخشی از آن را می خوانید:

چهارمحال و بختیاری به زودی در کشور قد علم خواهد کرد

محمد امین علوی رئیس هیات تنیس روی میز استان چهارمحال و بختیاری پیرامون مسائل مختلف این هیئت با وب سایت فدراسیون تنیس روی میز مصاحبه ای انجام داده که بخشی از آن را می خوانید:
وی پیرامون عملکرد هیئت تنیس روی میز استان چهارمحال و بختیاری در چهار سال اخیر و تحت ریاستش گفت  : دوران چهارساله ی ریاست بنده در حالی آغاز شد که بدهی های بزرگی بر روی دست هیات استان از دوره ی قبلی تحمیل شده بود و تمامی آنها تسویه شد. در همان دو سال ابتدایی تعداد
۲۰ دستگاه میز خریداری شد و تا پایان این چهار سال میزها تعداد شان را به ۴۴ دستگاه در سطح استان افزایش دادیم .در بدو ورود بنده به هیئت استان ، تعداد هیئت های شهرستانی تنها ۵ هیات بوده اند اما در حال حاضر این تعداد به ۱۳ هیات شهرستانی رسیده است ، از طرفی با توزیع بیش از ۲۲ عدد تور و پایه و بیش از ۱۵۰۰ عدد توپهای تمرینی و توزیع آن بین هیاتهای مذکور به سمت استاندارد سازی زمین بازی برای بازیکنان را مهیا کردیم. کاری در۴۵سال گذشته در تاریخ هیات تنیس روی میز استان به چشم
نمی خورد. حتی در یکی از روستای محروم بدلیل پیگیری های متعدد مربی آنها چهار دستگاه میز تنیس روی میز  اهدا گردید. در خصوص ساخت احداث سالن اختصاصی تنیس میز پیگیری های بسیاری انجام شده ولی تاکنون مکان خاصی برای این کار بزرگ در نظر گرفته نشده است که امیدواریم در ادامه بتوانیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم.
علوی در پاسخ به اینکه چقدر میتوان امیدوار بود که استان چهارمحال و بختیاری در سال های آتی بتواند قهرمانانی را به کشور معرفی نماید و شما از زیر ساخت و نیروی انسانی کافی برای موفقیت بهره مند هستید خاطرنشان کرد: ما با تربیت بازیکنان و مربیان و داوران در صدد هستیم که به زودی به کسب عنوان قهرمانی مناطق و کشور دست پیدا کنیم. در پارک تنیس روی میز خانم مصطفوی و بازیکن ناشنوای استان رضا قاسمی، همچنین بازیکن بزرگ و قدیمی عباس جعفری نشان داده اند که می توانیم با تلاش و پیگیری به موفقیت های بزرگ دست یابیم.
همچنین بازیکنان پدیده ای در نونهالان داریم ، مثلا امیر علی شهبازی و امیر علی عسگرزاده و عرفان شاهین و صادقی و در بانوان زهرا علوی در سطح مناطق خوش درخشیده اند. قطعا تمامی این اتفاقات حاصل پیگیری والدین محترم و تلاش خود ورزشکار خود باور و مربیان عزیز بوده است و امیدوارم خواسته به حق بازیکنان ما که خانه اختصاصی تنیس روی میز می باشد به زودی محقق شود.