قلب دفاع سپاهان باید ساختار مستحکم‌تری داشته باشد

جلال اکبری پیشکسوت باشگاه سپاهان :

جلال اکبری پیشکسوت باشگاه سپاهان در مورد شکست ۲ بر یک سپاهان مقابل الاتحاد عربستان در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت : انتخاب استراتژی سپاهان و آنالیزی که از بازی الاتحاد انجام داده بودند، خوب بود، اما شاگردان مورایس از موقعیت‌های زیادی که به دست آوردند، نتوانستند خوب استفاده کنند. این شکست با بدشانسی برای سپاهان رقم خورد.

جلال اکبری پیشکسوت باشگاه سپاهان در مورد شکست 2 بر یک سپاهان مقابل الاتحاد عربستان در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت : انتخاب استراتژی سپاهان و آنالیزی که از بازی الاتحاد انجام داده بودند، خوب بود، اما شاگردان مورایس از موقعیت‌های زیادی که به دست آوردند، نتوانستند خوب استفاده کنند. این شکست با بدشانسی برای سپاهان رقم خورد.
مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان ارزیابی‌اش از عملکرد مدافعان این تیم مقابل رقیب عربستانی را اینطور بیان کرد: قلب دفاع سپاهان باید قوی‌تر و ساختار مستحکم‌تری داشته باشد. البته کادر فنی تیم هم متوجه این موضوع شده و با علم بر همین موضوع، محمد قربانی را با تغییر پست به قلب خط دفاع انتقال داده است. سپاهان با تجارب و درس‌هایی که از این بازی گرفت، باید نقاط ضعف خود را برطرف کند.
وی در مورد شکست سپاهان تحت هدایت مورایس مقابل الاتحاد و ثبت بیشترین شکست‌های طلایی‌پوشان اصفهانی در آسیا مقابل این نماینده عربستان، تصریح کرد: سپاهان این فصل تیمی قدرتمند دارد، اما الاتحاد گربه سیاه سپاهان است و جو ورزشگاه ملک عبدالعزیز کاملاً متفاوت است و با توجه به فشار روحی و روانی که به بازیکنان وارد می‌شود، شرایط سخت است.
پیشکسوت باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان می‌تواند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد؟»، گفت: بازی‌ها از مرحله بعدی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود. سپاهان و پرسپولیس قطعاً می‌توانند شرایط خوبی را رقم بزنند، ولی اگر سرنوشت مسابقات در یک بازی مشخص می‌شد، قطعاً رقابت ناعادلانه بود. امیدوارم سپاهان بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.