پاسخگویی بیش از ۴۷ هزار تماس تلفنی مشترکان گلستانی در مرکز کنترل فوریت های شرکت گاز

طی ۸ ماهه سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

حامد اله مقصودلو مدیر بهره برداری شرکت گاز استان گلستان با بیان خبر فوق در این خصوص گفت: دربازه زمانی ابتدای سال جاری لغایت پایان آبان ماه تعداد ۴۷ هزار و ۵۷۰ تماس تلفنی توسط مشترکان شرکت گاز استان با مرکز کنترل فوریت‏های شرکت برقرار شد

گرگان-قهرمان
حامد اله مقصودلو مدیر بهره برداری شرکت گاز استان گلستان  با بیان خبر فوق در این خصوص گفت: دربازه زمانی ابتدای سال جاری لغایت پایان آبان ماه تعداد 47  هزار و 570  تماس تلفنی توسط مشترکان شرکت گاز استان  با مرکز کنترل فوریت‏های شرکت  برقرار شد
وی با بیان اینکه همه این تماس پاسخ داده شده و راهنمایی ها و پیگیری  لازم نیز صورت گرفته است افزود:از این تعداد 22 هزار و 270 مورد تماس غیر عملیاتی بوده و 25 هزار و 300 مورد نیز عملیاتی بوده که در این رابطه گروه های امداد و عملیاتی شرکت به منطقه مورد نظر اعزام شدند.
مقصودلو بیان داشت:شهروندان گرامی، در صورت قطع گاز ، افت فشار، نشت ، انفجار ، آتش سوزی ، گاز گرفتگی و موارد مرتبط دیگر می توانند به صورت  شبانه روزی  با سامانه 194 تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند
وی ادامه داد:مهمترین عملکرد سامانه امداد مکانیزه 194 برنامه ریزی به موقع امدادرسانان با هدف پاسخگویی فوری به تماس های مشترکین در حوزه  امدادی براساس طبقه بندی انجام شده شامل خیلی فوری ، فوری ، عادی برنامه ریزی شد که این موضوع  علاوه بر مدیریت  زمان حضور امدادگران ، نظارت و پیگیری بر عملکرد نیروهای امدادی از ثبت درخواست تا اتمام عملیات و ثبت گزارشات و ارزیابی و شناسایی نقاط ضعف و بهبود از ویژگی های مهم مرکز امداد 194می‏باشد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت:سامانه امداد مکانیزه  194  بصورت متمرکز برای کل استان در اداره مرکزی شرکت برنامه ریزی و راه اندازی شد و با عنایت به اهمیت پایداری جریان گاز بخصوص در ایام سرد سال و احتمال  افت فشار ، تمرکز تماس های ورودی مشترکین  بصورت شبانه روزی  کمک بسزایی در پایداری و استمرار جریان گاز و جلوگیری از قطع منطقه ای گاز می‏شود