دغدغه مسایل فرهنگی از اولویت‏های شورای اسلامی شهر نظرآباد است

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد:

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت:دغدغه مسایل فرهنگی از اولویت های اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد است لذا تقویت بخش فرهنگ، تقویت سایر بخش‌ها را نیز در پی دارد.

نظرآباد –سیروس رنجبرکهن
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت:دغدغه مسایل فرهنگی از اولویت های اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد است لذا تقویت بخش فرهنگ، تقویت سایر بخش‌ها را نیز در پی دارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نظرآباد ؛ ناصر اکبرزاده در  جلسه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهرنظرآباد که با حضور اعضا شورای شهر برگزار شد با اشاره به سیاست های این کمیسیون بر استفاده از نخبگان شهر در امور فرهنگی شهر تاکید و  تصریح کرد:بهره گیری از تجربه و خرد جمعی بخصوص نخبگان  برای هر عرصه ای مفید است و در مدیریت شهری این موضوع باید از اهميت خاصی برخورد دار باشد.
وی خاطرنشان کرد:نظر همه اعضا شورای شهر بر این است تا از نظرات و مشاوره نخبگان در مدیریت شهری و پیشبرد اهداف شهر استفاده شود.
در این جلسه گوزلی بعنوان رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی  شورای اسلامی شهر نظرآباد بر لزوم وحدت رویه بین دستگاه‏ها برای اجرای طرح‏های فرهنگی تاکید کرد و گفت:اگر میخواهیم در جامعه شاهد ارتقای فرهنگ باشیم باید تمامی نهادها دست در دست هم بدهند و به صورت مشترک فعالیت‏های فرهنگی انجام دهند.
وی اذعان کرد:از سیاست‌های مهم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای دوره ششم فراهم کردن بستر لازم در جهت افزایش مشارکت شهروندان در تصمیمات مدیریت شهری است.
بنابر این خبر ، سایر اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد در جلسه کمیسیون بر تشکیل این کمیسیون با هدف ایجاد وحدت رویه و هماهنگی فرهنگی میان دستگاه‌های مختلف این شهرستان تاکید داشتند.
گفتنی است در جلسه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی  شورای اسلامی شهر نظرآباد اعضای هیات رئیسه این کمیسیون انتخاب شدند.