حضور نماینده اداره بازرسی مخابرات منطقه مرکزی در سامانه سامد

اداره بازرسی مخابرات منطقه مرکزی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، با حضور در استانداری اراک از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات و مشکلات ارتباطی استان مرکزی بود.

اراک-خبرنگار آفرينش  
اداره  بازرسی مخابرات منطقه مرکزی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، با حضور در استانداری اراک از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات و مشکلات ارتباطی استان مرکزی بود.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، سامانه تلفنی  ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هریک از شهروندان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادات و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.