جلسه هم اندیشی مدیر و شورای هسته گزینش جنوب با مدیرعامل شركت نفت و گاز كارون

جلسه هم اندیشی مدیر ، اعضای شورا و سرپرستان هسته گزینش جنوب وزارت نفت با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

اهواز-محمدي
جلسه هم اندیشی مدیر ، اعضای شورا و سرپرستان هسته گزینش جنوب وزارت نفت با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.
در جلسه هم اندیشی بین مدیر ، اعضای شورا و سرپرستان هسته گزینش جنوب وزارت نفت با مدیر عامل و برخی مدیران و رؤسای شرکت نفت و گاز کارون که در فضایی صمیمی و به میزبانی این شرکت برگزار گردید، مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون ضمن خیر مقدم به حاضرین ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید، نگهداشت و پشتیبانی آن و همچنین فعالیت های جهادی و مسئولیت های اجتماعی این شرکت ارایه نمود.
مهندس حسن شهروئی کار هسته گزینش را امری پیچیده، حساس و دقیق دانست ، و رسالت و وظیفه کارکنان این هسته را بسیار حساس برشمرد و از زحمات و پیگیری‎های جناب آقای سالمی و همکارانشان تقدیر کرد و اظهار داشت:در شرکت نفت و گاز کارون اقدامات ارزنده ای در زمینه افزایش تولید، پشتیبانی و نگهداشت و انجام پروژه های مهم و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام صورت گرفته که حاصل تلاش و همت جهادی کارکنان این شرکت و همدلی و تعامل خوب مجموعه مناطق نفتخیز جنوب است.
مدیر هسته گزینش جنوب نیز ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده شرکت نفت و گاز کارون ، گفت: پیشگامی شرکت کارون در عرصه تولید و سایر اقدامات جهادی و عمل به مسئولیت های اجتماعی ارزشمند ، مایه مباهات و قابل تقدیر است.
علی سالمی با تشریح فرآیند گزینش از زمان معرفی افراد تا اعلام پاسخ نهایی ، اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه تحت پوشش هسته گزینش جنوب ، با افزایش چند برابری پرونده های جاری در هسته گزینش از سال گذشته تاکنون به ویژه فرآیند تبدیل وضعیت مشمولین بند "د" و " و" و با استناد به عملکرد سالیان قبل، این میزان افزایش پرونده بی سابقه بوده و با برنامه ریزی ها و اقدامات مضاعفی که در این مدت انجام شده ، با امکانات و نیروهای موجود و لطف خدا توانستیم در سال 1401 ، 10 هزار پرونده و در نیمه نخست سال جاری نیز حدود 5000 پرونده را مورد بررسی و گزینش قرار دهیم . حدود 7000 نفر از کارکنان نیز با همکاری حوزه منابع انسانی شرکت‎ها مورد آموزش‎های لازم قبل از گزینش قرار گرفتند که این امر دارای بازخورد و نتایج بسیار خوبی بود.
در بخشی از این نشست صمیمی حاج مسعود قاسمی از پیشکسوتان صنعت نفت و مدیر اسبق عملیات غیر صنعتی مناطق نفتخیز جنوب نیز ضمن مقایسه وضعیت فعلی و قبلی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های بهره بردار، مدیریت جهادی مهندس شهرویی و فعالیت های صورت گرفته در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون را ارزنده و قابل تقدیر دانست و بر لزوم اطلاع رسانی بیش از پیش فعالیت‎های صورت گرفته تاکید کرد.