نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ مرکزی

با حضور مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت نیرو در اراک صورت گرفت؛

نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ مرکزی با حضور محمد شهرابی فراهانی ،مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مسئولین امور ایثارگران شرکت های مادر تخصصی و مدیران عامل صنعت آب و برق استان‌ مرکزی در اراک برگزار شد.

اراک-خبرنگار آفرينش
نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ مرکزی با حضور محمد شهرابی فراهانی ،مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مسئولین امور ایثارگران شرکت های مادر تخصصی و مدیران عامل صنعت آب و برق  استان‌ مرکزی در اراک برگزار شد.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران در این نشست بر نهادینه‌سازی فرهنگ ایثارگری در ادارات و استان‌ها تاکید کرد.
محمد شهرابی فراهانی گفت:قطعاً رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، یکی از وظایف اصلی مدیران است.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران بابیان اینکه خداوند در قرآن به جایگاه شهادت نگاه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان خود به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردند و مسئولیت را برای ما دشوار کردند.
وی گفت:در راستای اجرای قوانین بالادستی، تاکنون ،تعداد بسیاری از نیروهای ایثارگر خدوم در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند.
شهرابی فراهانی گفت :باید امورات ایثارگران به جد پیگیری و برای ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه ایثارگران برنامه ریزی و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.
مسئول امور ایثارگران شرکت توانیر گفت:در این برهه از زمان  نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی که کسوت خدمتگزاری در این مرز و بوم را دارد به مانند فرماندهان زمان جنگ  در سنگرهای دفاع از میهن است ،زیرا زمان سختی است،در زمان جنگ  باسخت افزار توپ و تانک مواجه بودیم در وضعیت کنونی، در سنگر ارائه خدمات بی وقفه  وپایدار به مردم هستیم.
رضا ملیح بیان کرد:خدمتگزاری به خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران افتخارآفرین بوده و علاوه بر وظیفه‏ای اداری و انسانی ذخیره‏ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ می‌باشد.
وی رویکرد دولت سیزدهم را تبدیل وضعیت شغلی نیروهای ایثارگر و خانواده شهدا دانست و افزود:مدیران باید بتوانند از این ظرفیت‏های متعهد به نظام و انقلابی ، خوب استفاده کنند.
رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی هم گفت:امنیتی که  امروز در کشور شاهد هستیم، حاصل از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنها است که در این راستا وظیفه داریم تا تکریم خانواده را در اولویت قرار دهیم.
محمود محمودی با بیان اینکه جامعه ایثارگران از سرمایه های با ارزش صنعت آب و برق استان هستند، تاکید کرد:ارائه خدمات مطلوب به این خانواده ها کمک بسیار بزرگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار است.
در این جلسه ، مدیران عامل و مسئولین امور ایثارگران شرکت ها گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون امور ایثارگران ارائه کردند.