وصول ۶۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ۸ ماهه نخست امسال

رئیس سازمان امور مالیاتی تاکید کرد:

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مجموع مالیات و عوارض وصولی سازمان امور مالیاتی در ۸ ماه نخست سال جاری، رقمی بالغ بر ۶۳۱ همت بوده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مجموع مالیات و عوارض وصولی سازمان امور مالیاتی در ۸ ماه نخست سال جاری، رقمی بالغ بر ۶۳۱ همت بوده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور،نشست بررسی و تحلیل سامانه مودیان مالیاتی با حضور دادستان، معاونین فنی و حسابرسی، حسابرسان کل دیوان محاسبات کشور و همچنین رئیس و معاونین سازمان امور مالیاتی برگزار شد.
محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد دیوان محاسبات کشور، گفت: نقش دیوان محاسبات در کمک به سازمان امور مالیاتی برای گزارش محل های هزینه کرد مالیات های ماخوذه به مردم، بسیار اثرگذار است.
رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به افزایش دوبرابری معافیت های مالیاتی برای حقوق بگیران با هدف کاهش فشار اقتصادی، بیان داشت: مجموع مالیات و عوارض وصولی سازمان امور مالیاتی در ۸ ماه نخست سال جاری، رقمی بالغ بر ۶۳۱ همت بوده است.
سبحانیان، تحول در نظام مالیات ستانی را از اولویت های این سازمان برشمرد و افزود: مواردی همچون «مبنا قرار دادن رتبه اعتباری مالیات در اعطای تسهیلات»، «رفع تبعیض و ناعدالتی در مالیات ستانی» و «افزایش اتقان اطلاعات ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی مالیات» از اصلی ترین گام ها در تحول آفرینی در سازمان امور مالیاتی محسوب می شوند.