دورخیز پدیده وزنه‌برداری ایران برای مدال المپیک

قهرمان وزنه‌برداری آسیا و جهان از برنامه خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرده برداشت و گفت: هدفم اولم کسب سهمیه و در ادامه مدال المپیک است.

قهرمان وزنه‌برداری آسیا و جهان از برنامه خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرده برداشت و گفت: هدفم اولم کسب سهمیه و در ادامه مدال المپیک است.به گزارش ایرنا، رسول معتمدی پس از بهبودی از مصدومیت حالا یکی از اردونشینان در چالوس است. وی در گفت‌وگویی با ابراز رضایت از روند رو به رشد خود اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی اردوی تیم ملی هم بعد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر در شهر چالوس شروع شد.باید بگویم که از لحاظ کیفیتی اردوی بی‌نظیر و همه چیز در اینجا برای ما فراهم است. این اتفاق را مدیون زحمات مجموعه فدراسیون وزنه‌برداری هستیم. امیدوارم ثمره این تلاش یک نتیجه خوب در مسابقات آینده باشد.
معتمدی یادآور شد: در خصوص شرایط خودم با توجه به مصدومیتی که داشتم بعد از مرحله بازتوانی و ریکاوری خداروشکر دست به وزنه شدم. بعد از مسابقات جهانی عربستان که به روی تخته رفتم با توجه به شرایط بدنی‌ام عملکرد خوبی داشتم و دارم کم کم به آمادگی مطلوب می‌رسم.
معتمدی گفت: تمرینات خودم را بعد از عربستان در شهرستان پیگیری کردم. بعد از آن اردوی تهران و اردوی الان هم که در چالوس هستم. روند رو به رشدی تا به امروز داشتم ولی نیاز دارم به آمادگی صد درصد برسم و رکوردهای خوبی بزنم که هم کسب سهمیه باشد و هم در المپیک بتوانم مدال بگیرم. من این توانایی را در خودم می‌بینم. قبل از مصدومیت وزنه‌های خوبی در حد المپیک زدم. تمام تلاشم را می‌کنم به لطف خدا و کمک کادر فنی و مجموعه فدراسیون به رکوردهای مطلوبم برگردم.