برنامه‌ریزی شهرداری قدس جهت برگزاری باشكوه دهه مبارك فجر و طرح استقبال از بهار

شهردار قدس از برنامه‌ریزی مدیریت شهری جهت برگزاری باشکوه دهه فجر و اجرای طرح استقبال از بهار و جشنواره‌های مختلف فرهنگی در عید نوروز خبر داد.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
شهردار قدس از برنامه‌ریزی مدیریت شهری جهت برگزاری باشکوه دهه فجر و اجرای طرح استقبال از بهار و جشنواره‌های مختلف فرهنگی در عید نوروز خبر داد.
 مهندس سعید شهلی شهردار قدس در سی‌‌ویکمین جلسه شورای معاونین شهرداری با اشاره به ضرورت ساماندهی گلخانه‌های شهرداری، گفت: با توجه به نیاز مصرفی گل و گیاه در بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و در پیش بودن عید نوروز، لازم است تولید و تکثیر گل و گیاه در مراکز گلخانه‌ای تقویت گردد.
شهردار قدس افزود:گلخانه هیدروپونیک در یکی از مراکز تولیدی احداث خواهد شد که با انجام فرآیند کاشت مدرن، امکان پرورش گیاهان باکیفیت و کسب درآمد پایدار برای شهرداری را فراهم خواهد آورد.
مهندس شهلی با اشاره به ساماندهی بوستان‌ها بیان داشت: با توجه به لزوم تعمیرات اساسی پارک‌های سطح شهر، در بودجه سال آینده منابع مناسبی بدین منظور اختصاص خواهد یافت.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری برنامه‌های مختلفی را جهت برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر در دستور کار دارد، اظهار داشت:سازمان فرهنگی و ورزشی نسبت به برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات ورزشی برای پرسنل و مسابقات چندجانبه ادارات اقدام نماید.
مهندس شهلی همچنین به طرح استقبال از بهار اشاره کرد و گفت: از هم‌اکنون می‌بایست برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری جشنواره‌های مختلف برای عید نوروز و فضاسازی مناسب در سطح شهر از جمله رنگ‌آمیزی جداول، اجرای نقاشی‌های دیواری، اصلاح نورپردازی مناطق مختلف، المان‌های نوروزی و... انجام گردد.
در ادامه، مصوبات جلسات پیشین قرائت شد و هر یک از اعضا گزارشی از عملکرد هفتگی و اقدامات خود را در خصوص اجرای این مصوبات ارائه نمودند.همچنین موضوعات مختلفی از جمله ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی میدان قدس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، اقدام جهت تخلیه مجتمع تجاری قدس، تداوم طرح جهادی لکه‌گیری آسفالت معابر، ساماندهی و تجمیع املاک شهرداری، طراحی و نصب تابلوهای ورودی شهر، طرح اتصال خیابان ساحل به خیابان سیمرغ و احداث المان میدان آزادی در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.