تبریز نیازمند احداث پارکینگ طبقاتی است

رئیس شورای اسلامی شهر تبريز:

سیاست‌های راهبردی و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر بررسی شد.

تبریز-توفیقی
سیاست‌های راهبردی و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر بررسی شد.
اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه علنی این هفته به بررسی سیاست‌های راهبردی و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در تدوین برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1403 و با حضور شهردار تبریز پرداختند.
علی‌نوای باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه گفت: شورای اسلامی شهر تبریز در یک سال گذشته  ۹۱ مورد سیاستگذاری و پیشنهاد در موضوعات کالبد شهری، خدمات شهری، محیط زیست، ایمنی، بحران، حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی ارائه داده است.
وی با اشاره به محتوای سیاست گذاری کلی شورای اسلامی شهر برای بودجه سال آینده افزود: سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر برای تدوین بودجه سال آتی در آذرماه سال جاری به شهرداری ابلاغ می‌شود که تاکید آن بر افرایش بهره‌وری و کاهش هزینه های شهرداری است.
باغبان با اشاره به ضرورت بهره برداری از سامانه شفافیت و الزام  به پیوست نگاری فرهنگی اجتماعی پروژه ها اعلام کرد:برنامه پنج ساله شهرداری در سال آخر است و شورا باید برای تمدید یکساله آن تصمیم گیری کند.
وی خزانه داری متمرکز را یکی از رهاوردهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خواند و اعلام کرد:خزانه‌داری متمرکز ابراز خوبی برای توزیع عادلانع بودجه است که نیاز به توجه و اولویت دهی شهرداری دارد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر تدوین اطلس سرمایه‌گذاری و واکاوی مسائل سرمایه‌گذاری در شهر گفت:مدیریت اموال و املاک و تاکید بر مولد سازی املاک در شهرداری مورد تاکید شورا است.
وی خاطرنشان کرد:بحث تفریح ، سلامت، سواد رسانه ای و سیاست‏های جمعیتی به سیاستگداری شورا برای تدوین بودجه سال آینده اضافه و با آخرین ویرایش به شهرداری ابلاغ می‏شود.