پیام وزیر نفت به مناسبت فرا رسیدن روز گزینش

وزیر نفت در پیامی روز گزینش را به اعضای هیات مرکزی گزینش وزارت نفت، مدیران و کارکنان دبیرخانه، اعضا و کارکنان هسته‌های تابعه تبریک گفت.

وزیر نفت در پیامی روز گزینش را به اعضای هیات مرکزی گزینش وزارت نفت، مدیران و کارکنان دبیرخانه، اعضا و کارکنان هسته‌های تابعه تبریک گفت.
به گزارش شانا، در پیام جواد اوجی، وزیر نفت به مناسبت روز گزینش آمده است:
صدور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در امر تشکیل نهاد گزینش نماد روشنی از آینده‌نگری و عمق بصیرت ایشان مبنی بر پاسداری از شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران و معنای آن یعنی انقلاب اسلامی
 است.
امروز گزینش در گام دوم انقلاب اسلامی رسالتی بزرگ در خصوص تربیت و به‌کارگیری مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور یعنی نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی بر عهده دارد و در این امر مهم با نگاه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باید به مدیران دستگاه‌های دولتی توصیه کرد که به‌ گزینش به چشم رقیب و مانع نگاه نکنند. به چشم بازو، وسیله کار، چشم بیننده و گوش شنونده در پیدا کردن آدم‌های کارآمد نگاه کنند.
بدون شک در هر کشوری نیروی انسانی استوار بر آرمان‌ها و متعهد به ارزش‌ها مقدمه‌ای است برای حرکت به سمت تعالی و اهداف از پیش تعیین شده، در فصل نوین فعالیت‌های گزینش وزارت نفت شاهد کوشش همکاران در امر به‌گزینی نیروی انسانی، توجه به امر آموزش نیروی انسانی، اصلاح ساختارها و توجه به کرامت انسان‌ها هستیم که امیدوارم با جدیت در این مسیر شاهد کوشش و تلاش همکاران در اجرای مأموریت‌های محوله باشیم.
در این مجال ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، مدیران و کارکنان دبیرخانه، اعضا و کارکنان هسته‌های تابعه، فرا رسیدن این روز را تبریک و تهنیت گفته و از محضر خداوند متعال دوام توفیقات شما عزیزان را مسئلت
 دارم.»