قطعى مكرر آب در محدوده كمالشهر رفع مى شود

همزمان با حفر ٧ حلقه چاه جديد؛

مديرعامل آبفاى استان البرز از به نتيجه رسيدن حفر و بهره بردارى از ٧ حلقه چاه جديد در راستاى رفع تنش آبى در محدوده كمالشهر كلانشهر كرج خبر داد.

کرج-فرشته خاکپور  
مديرعامل آبفاى استان البرز از به نتيجه رسيدن حفر و بهره بردارى از  ٧ حلقه چاه جديد در راستاى رفع تنش آبى در محدوده كمالشهر كلانشهر كرج خبر داد.
به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از روابط عمومى آبفاى استان البرز، حميدرضا نامدارى با تاكيد بر ضرورت پيش بينى تمهيدات لازم جهت جلوگيرى از رفع مشكل قطعى مكرر آب در فصل تابستان و اعلام برنامه هاى اين شركت براى شهرهاى استان، اظهار كرد: با نزدیک شدن به روزهاى پايانى سال و شروع فصل تابستان و نیاز به تامین آب شرب، حفر وتجهیز ۷ حلقه چاه جدید آب شرب و مهندسی مجدد، درسطح کمالشهر در دستورکار قرار گرفت.
وی افزود: از این تعداد، حفر ٢ حلقه چاه به پایان رسیده و حفاری  ٥ حلقه چاه باقیمانده تا پایان سال جاری اتمام و تا پيش از تابستان سال ١٤٠٢ در مدار بهره بردارى قرار خواهند گرفت.
مديرعامل آبفاى استان البرز در ادامه با اشاره به برداشت ٤١٠ ليتر آب در هر ثانيه در تابستان سال ١٤٠٢ در محدوه كمالشهر، تصريح كرد:با بهره بردارى از چاه‎هاى فوق، كمالشهر در تابستان سال ١٤٠٣ با افزايش برداشت ۵۰۰ ليترى آب در هرثانيه روبرو و پاسخگوى نياز شهروندان خواهد بود.