برنی سندرز:بایدن مسیر خود را در حمایت از اسرائیل تغییر دهد

القدس العربی :«برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکا تاکید کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور باید مسیر خود را در حمایت از اسرائیل تغییر دهد.

برنی سندرز:بایدن مسیر خود را در حمایت از اسرائیل تغییر دهد

القدس العربی :«برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکا  تاکید کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور باید مسیر خود را در حمایت از اسرائیل تغییر دهد.
به گزارش ایلنا به نقل از  القدس العربی،سندرز گفت که به اعتقاد وی حتی اگر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نامزد رسمی حزب جمهوری خواه شود، مردم در نهایت باز هم گرد بایدن جمع خواهند شد. وی افزود: «اما شکی نیست که برای جوانان و اکثریت آمریکایی‌ها بسیار دشوار است که نسبت به وقایع و تحولات کنونی هیجانی داشته باشند. رئیس جمهور باید مسیر خود را تغییر دهد».سندرز گفت: «بایدن بسیار صریح بود و نگرانی خود را درباره بمباران بی رویه اسرائیل در غزه ابراز کرد. او بارها از بنیامین نتانیاهو، ‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است که مسیر خود را تغییر دهد اما  او در پاسخ گفت که ما به همین روال ادامه خواهیم داد. این غیر قابل قبول است. شما نمی‌توانید میلیاردها دلار به کسی بدهید که خواسته‌های شما را نادیده می‌گیرد و قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.