عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه فناوری CES در ۲۵ سال گذشته

ما کفش‌ها را می‌پوشیم. آنها فرسوده می‌شوند و ما باید کفش‌های بیشتری بخریم اما این شاید به نظر هیجان‌انگیز نباشد. به نظر برخی از افراد، کفش‌ها به چیزهایی مانند تلفن، موشک، غلتک و جارو نیاز دارند. ویژگی‌های بسیاری وجود دارند که می‌توان در مورد کفش‌های جارویی «دنسو»(Denso) گفت اما این واقعیت که آنها وجود داشتند، بزرگترین شوخی بود. این کفش یک جاروی کوچک در کف خود دارد. در قسمت پاشنه کفش، یک پدال کوچک قرار گرفته که به چند چرخ‌دنده متصل است.

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه فناوری CES در ۲۵ سال گذشته

قسمت پاياني
کفش‌های جارویی
ما کفش‌ها را می‌پوشیم. آنها فرسوده می‌شوند و ما باید کفش‌های بیشتری بخریم اما این شاید به نظر هیجان‌انگیز نباشد. به نظر برخی از افراد، کفش‌ها به چیزهایی مانند تلفن، موشک، غلتک و جارو نیاز دارند. ویژگی‌های بسیاری وجود دارند که می‌توان در مورد کفش‌های جارویی «دنسو»(Denso) گفت اما این واقعیت که آنها وجود داشتند، بزرگترین شوخی بود. این کفش یک جاروی کوچک در کف خود دارد. در قسمت پاشنه کفش، یک پدال کوچک قرار گرفته که به چند چرخ‌دنده متصل است. با برداشتن هر گام، موتور جارو نیرو می‌گیرد و به آن امکان می‌دهد تا تکه‌های کوچک زباله را به صورت همزمان به درون بکشد.
 ماسک حذف‌کننده صدا
گجت شرکت «هوشم»(Hushme) به معنای واقعی کلمه یک محصول بی‌معنی است. این محصول، یک ماسک حذف‌کننده صداست و به گونه‌ای طراحی شده که کاربر خود را در مجاورت سایر افراد بی‌صدا کند. به نظر می‌رسد که این گجت برای محل کار سودمند باشد. این گجت آکوستیک شخصی‌سازی‌شده از حریم خصوصی کاربر هنگام صحبت کردن با تلفن در اداره، فضای باز و مکان‌های عمومی محافظت می‌کند.
*ايسنا