در سال ۱۴۰۳ احداث زمین چمن مصنوعی را در دستور کار داریم

در اولین نشست خبری شهردار شهباز با اصحاب رسانه عنوان شد؛

اولین نشست خبری شهردار شهباز با اصحاب رسانه با هدف تشریح عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر شهباز تشکیل شد .

در سال ۱۴۰۳ احداث زمین چمن مصنوعی را  در دستور کار داریم

اراك-خبرنگار آفرينش
اولین نشست خبری شهردار شهباز با اصحاب رسانه با هدف تشریح عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر شهباز تشکیل شد .
شهردار شهباز در ابتداي اين نشست گفت: اصلی ترین شعار شهرداری ، تکریم ارباب رجوع ،  کار و تلاش در جهت رضایتمندی مردم است .
حسین عبداللهی ادامه داد:با هدف افزایش  انگیزه پرسنل افزایش حقوق را داشتیم و خوشبختانه در این مدت تاخیر در پرداخت حقوقی مشاهده نشده است  .
شهردار شهباز افزود:طی  دو سال خدمت خود  بیش از ده هزار اصله نهال در شهباز  کاشت شده است که در نوار شرقی بوده است و اقدام به احداث یک پارک جنگلی بزرگ نیز صورت گرفته است .
وی اظهار کرد:در بخش فنی و شهرسازی به عنوان اولین شهر طرح را اجرایی کردیم و  در بخش عمران شاخص‏ترین پروژه، احداث بلوار شهید سلیمانی را انجام دادیم  که باز هم بزرگترین پروژه شهری است که حجم کار و وسعت کار به گونه ای است که می‏توان آن را  بزرگترین پروژه مطرح کرد .
عبداللهی  ضمن بیان این مهم که در بخش مبلمان شهری اقدامات مثبتی صورت گرفته است ، خاطرنشان ساخت:پارک شهید سلیمانی در ورودی شهر در دست اقدام است  که ۵۰ درصد آن  تکمیل شده است همچنین کار مهم دیگر نصب دوربین های پایش و نظارت انجام شده است  که به طول ۳ کیلومتر در سطح شهر انجام شد ه است .
وی با اشاره به اینکه پیاده روسازی‏ها از سال گذشته به صورت سنگفرش آغاز شده است و به صورت مستمر ادامه دارد ، افزود :اموری مانند پیاده روسازی‏ها، کوچه‏ها و آسفالت سازی‏ها از بدو فعالیت ما در دستور کار بوده است و کوچه و خیابان آسفالت نشده نداریم مگر اینکه مشکل واگذاری داشته باشد .
 زیبا سازی شهری؛ اولویت شماره یک
عبداللهی ضمن بیان  اینکه زیبا سازی شهری اولویت شماره یک ما است ، اضافه کرد:به مدد الهی در سال ۱۴۰۳ احداث زمین چمن مصنوعی را در دستور کار داریم تغییر میادین و المان‏ها در برنامه ما است  و امیدواریم در سطح مطلوب بتوانیم خدمات ارائه دهیم .
رئیس شورای شهر شهباز در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع انتخابات ، افزود:با توجه به اینکه  انتخابات را در پیش داریم در راستای فرمایشات مقام معظم  رهبری باید تلاش کنیم که مردم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و  در سرنوشت خود سهیم شوند .
حسین اکبری افزود:ما به عنوان شورای اسلامی آسیب‏هایی را که در مدیریت شهری بوده است را شناسایی کرده و در آن ورود کرده ایم همچنین در راستای وظایفی که قانون گذار به عهده ما گذاشته است اقدامات خوبی صورت گرفته است .
رئیس شورای اسلامی شهر شهباز ادامه داد:یکی از مهمترین اقدامات در حوزه سلامت و بهداشت احداث درمانگاه شبانه روزی بوده است و به همین جهت بایستی  از رییس دانشگاه علوم پزشکی استان دکتر امانی ، دکتر احمدی بیغش نماینده محترم شازند در مجلس  و استاندار محترم دکتر مخلص الائمه  تشکر کرد .
وی یکی از اقدامات صورت گرفته در جهت  افزایش ضریب ایمنی شهر را نصب دوربین‏های پایش شهری  عنوان کرد و افزود:یکی از اقدامات مهمی که از وظایف  دولت و شهرداری است و به مدد الهی انجام شد ، اختصاص ۴۰۰۰متر از اراضی شهری به مسکن ملی بوده است و جوانان صاحب مسکن شدند و مجوز ساختمانی از شهرداری اخد شد و عملیات آن از فروردین ماه سال آتی آغاز خواهد شد .
اکبری خاطر نشان ساخت:اورژانس ۱۱۵ با پیگیری های اعضای شورای شهر توسط یک خیر احداث شد و  ۹۵ درصد پیشرفت داشته و  در دهه فجر افتتاح خواهد شد .
وی یکی از بسترهایی که در شهباز انجام شده را فیبر نوری دانست و افزود:اگر دستگاه های متولی پای کار بیایند شهباز به نوعی  شهر هوشمند تبدیل می‏شود .
رییس شورای اسلامی شهر شهباز گفت:جلسات هم اندیشی با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامي اراک، و پیگیری در خصوص اخذ سند از اداره ثبت و اسناد جهت سند مالکیت اراضی و منازل مسکونی از مهمترین مطالبه جدی مردم است.