توقف حریف تمرینی ایران مقابل الجزایر

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آفریقا -ساحل عاج؛

هشتمین روز از مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آفریقا با توقف بورکینافاسو و تونس همراه بود.

توقف حریف تمرینی ایران مقابل الجزایر

هشتمین روز از مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آفریقا با توقف بورکینافاسو و تونس همراه بود.
به گزارش مهر، سی و چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آفریقا از روز شنبه ۲۳ دی با حضور ۲۴ تیم در شش گروه چهار تیمی به میزبانی ساحل عاج آغاز شده است. دور دوم مرحله گروهی این مسابقات با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد. که تیم‌های بورکینافاسو و تونس مقابل حریفان خود متوقف شدند و آنگولا با پیروزی مقابل موریتانی به صدر گروه D رفت.
 الجزایر ۲ - بورکینافاسو ۲
دیدار دو تیم الجزایر و بورکینافاسو در حالی برگزار شد که الجزایر برای بهتر شدن وضعیتش در جدول نیاز به پیروزی داشت و بورکینافاسو هم برای صدر نشینی باید از سد الجزایر عبور می‌کرد. بورکینافاسو در وقت‌های قانونی بازی ۲ بر یک از الجزایر پیش بود و چیزی نمانده بود تا صعود خود به مرحله بعد را قطعی کند که بغداد بونجاح ستاره الجزایر در دقیقه ۵+۹۰ گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا امیدهای الجزایر برای صعود به مرحله یک هشتم زنده بماند.
 موریتانی ۲ - آنگولا ۳
تیم ملی فوتبال آنگولا در دیدار دوم به مصاف موریتانی رفت و توانست با دبل گلسون موریتانی را از پیش رو بردارد.بازیکنان آنگولا که در دیدار اول خود مقابل الجزایر به تساوی یک بر یک دست یافته بود با این پیروزی و تفاضل گل بهتر به صدر گروه D برود. آنگولا با این پیروزی تا حدودی صعود خود به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آفریقا را قطعی کرده است.
 تونس یک - مالی یک
آخرین دیدار روز هشتم مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آفریقا بین تیم‌های تونس و مالی برگزار شد که تونس توانست مالی را با نتیجه یک بر یک متوقف کند.