اگر در کشور امنیت پایدار داریم باید ثبات اقتصادی نیز داشته باشیم

رئیس مجلس با بیان اینکه «ما می‌توانیم» و خودباوری در نیروی هوایی ارتش معنابخشی شد گفت: اگر در کشور امنیت پایدار داریم باید بتوانیم ثبات اقتصادی نیز داشته باشیم.

رئیس مجلس با بیان اینکه «ما می‌توانیم» و خودباوری در نیروی هوایی ارتش معنابخشی شد گفت: اگر در کشور امنیت پایدار داریم باید بتوانیم ثبات اقتصادی نیز داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روز‌های نخست دوران دفاع مقدس تجهیزات چندانی نداشتیم و نیروی هوایی ارتش تمام تلاش خود را برای انجام مأموریت‌ها انجام می‌داد گفت: امروز عظمت انقلاب اسلامی ما را به جایی رسانده است که این دانشگاه و شما جوانان عزیز ادامه دهنده مسیری هستید که سال‌ها قبل در دوران دفاع مقدس تعیین شد.
وی در ادامه با بیان اینکه در باور‌های اسلامی خود اینگونه فهمیده‌ایم که اگر عنایت خداوند بر این قرار گیرد که مجموعه، فرد و ملتی را هدایت کند، در هر سختی و خطری او را به سمت حق، حقیقت و عدالت هدایت می‌کند، اظهار داشت: آمریکا و رژیم گذشته روی نیروی هوایی ارتش سرمایه‌گذاری کرده بودند و قصد داشتند آن را مطابق باور‌ها و گفتمان خود تربیت کنند، اما خواست خدا را ببینید که سرنوشت این مجموعه را چگونه رقم می‌زند که افسران و همافران نیروی هوایی از اولین نیرو‌هایی باشند که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به میدان می‌آیند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خدای عرصه دفاع و امنیت که امروز باعث افتخارآفرینی‌های ما در حوزه نظامی شده است، خدای سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ هم بوده و اگر امروز دچار ایرادات و اشکالاتی هستیم باید بدانیم که در گفتمان خود دچار اشکال هستیم و باید با باور و ایمان به سنت‌های الهی و مردم به سمت پیشرفت گام برداریم. آنچه در تاریخ می‌بینیم و از قرآن و مشی‌انبیاء الهی درک می‌کنیم این است که امروز می‌توانیم مشکلات خود را نیز حل و فصل کنیم و چنانچه امنیت پایداری داریم بتوانیم ثبات اقتصادی نیز داشته باشیم که نیاز به همکاری همه ما دارد.