شیرهای بین‌النهرین در شوک

روزنامه قطری از مصدومیت ستاره تیم ملی فوتبال عراق و غیبت این بازیکن در برابر ویتنام خبر داد.

روزنامه قطری از مصدومیت ستاره تیم ملی فوتبال عراق و غیبت این بازیکن در برابر ویتنام خبر داد.
به گزارش ایرنا، روزنامه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به قدرت‌نمایی عراق در این دوره از جام ملت‌های آسیا نوشت:تیم ملی فوتبال عراق که در ۲ مسابقه نخست خود به برتری رسیده در بازی سوم برابر ویتنام قرار خواهد گرفت و برای صدرنشینی گروه تلاش می‌کند.
این روزنامه نوشت:‌خسوس کاساس اسپانیایی پس از تایید غیبت بهترین گلزن تیم ملی فوتبال عراق، ایمن حسین، در بازی بعدی با ویتنام در مرحله پایانی گروه چهارم جام جهانی، شوکه شد.
برترین گلزن عراقی‌ها در این دوره از رقابت به خاطر مصدومیت نمی‌تواند شیرهای بین‌النهرین را همراهی کند.این بازیکن در دیدار برابر ژاپن یکی از ستارگان میدان بود و موفق شد ۲ گل را وارد دروازه سامورایی‌ها کند. او در دیدار برابر اندونزی گل سوم عراق را به ثمر رساند.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و ویتنام فردا چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی ژاپن مدعی اول قهرمانی، خود را به عنوان یکی از شگفتی‌سازهای این دوره از مسابقات معرفی کرد و اکنون به دنبال تثبیت صدرنشینی خود در گروه چهارم رقابت‌ها است. در این گروه ژاپن پرافتخارترین تیم آسیا، عراق قهرمان سال ۲۰۰۷ جام ملت‌ها، ویتنام و اندونزی حضور دارند. در این گروه عراق به ۶ امتیاز صدرنشین و تیم‌های ژاپن و اندونزی نیز سه امتیاز کسب کردند.ویتنام با دو باخت از دور رقابت‌ها حذف شد.
دیدار ژاپن برابر اندونزی می‌تواند برای سامورایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشته باشد زیرا پرافتخارترین تیم آسیا در صورت شکست ممکن است به خانه بازگردد.