می‌خواهیم ایران را شکست دهیم

سرمربی قطر:

مارکس لوپس در نشست خبری قبل از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا این بازی را برای تیمش «سخت» پیش‌بینی کرد.

مارکس لوپس در نشست خبری قبل از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا این بازی را برای تیمش «سخت» پیش‌بینی کرد.
به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر امروز(چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در دومین دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند. مارکس لوپس، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری قبل از این بازی گفت:بازی سختی خواهیم داشت. ما با قدرت و تمرکز کافی به بازی می‌آییم و می‌خواهیم در بازی امروز به پیروزی برسیم.
او درباره این که بازی با ایران، سخت‌ترین دیدار قطر خواهد بود؟ گفت: ایران تیم بسیار قوی‌ای است‌.ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گرفتیم و امروز با ایرانی بازی می‌کنیم که هدف و انگیزه مشابه با ما دارد.
سرمربی قطر درباره ایجاد انگیزه برای بازیکنان قطر که تجربه قهرمانی این رقابت‌ها را دارند، بیان کرد: ما می‌خواهیم به فینال برسیم و سختی بازی با ایران را می‌دانیم. ایران سال‌هاست که این رقابت‌ها را نبرده ولی ما می‌خواهیم به فینال برسیم و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم.
لوپس درباره برنامه‌اش برای کنترل ضدحملات ایران هم گفت: ما می‌دانیم که خط حمله ایران خیلی قدرتمند است و تلاش می‌کنیم که آنها را کنترل کنیم ولی من نمی‌توانم توضیح دهم که چه برنامه‌ای دارم و در زمین خواهیم دید.
او درباره این که برنامه‌ای برای ضربات پنالتی دارد؟ گفت:ما می‌خواهیم در زمان عادی بازی به برتری برسیم.
سرمربی قطر ادامه داد: بازیکنان مصدوممان را در بازی امروز داریم و می‌خواهیم بدون ترس وارد زمین شویم.ما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در بازی داشته باشیم.