۱۴۹ واحد تولیدی استان تهران در ایام الله دهه فجربه بهره‌برداری رسید

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران:

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه ۱۴۹ واحد تولیدی استان تهران در ایام الله دهه فجر با سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، گفت:بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان استان پرداخت شده است.

۱۴۹ واحد تولیدی استان تهران در ایام الله  دهه فجربه بهره‌برداری رسید

دماوند-ایرج صادقعلی
معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه ۱۴۹ واحد تولیدی استان تهران در  ایام الله دهه فجر با سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، گفت:بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان استان پرداخت شده است.
به گزارش خبرنگار آفرینش، علی مهری در حاشیه افتتاحیه دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند اظهار داشت:امسال در دهه مبارک فجر یک هزار و ۴۴ پروژه در سطح استان تهران با اعتباری بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و دیگر حوزه‌ها می‌شود.
وی ادامه داد: در حوزه پروژه‌های اقتصادی ۱۴۹ واحد تولیدی در این ایام با سرمایه‌گذاری  ۲۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که نسبت به سال گذشته حدود ۳۰درصد رشد داشت.
این مقام مسئول ادامه داد:از جمله مشکلات واحدهای تولیدی، به دلیل تمهیداتی که توسط بانک مرکزی به جهت کنترل نقدینگی صورت گرفت، بخشی از واحدها برای تامین سرمایه در گردش مشکلاتی داشتند که در این راستا از طریق تسهیلات تکلیفی که در اختیار استاندای وجود دارد، تا حدودی رفع شده است.
وی افزود: در ۱۰ ماهه سال بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان استان پرداخت شده است.
معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران گفت: چند منبع دیگر نیز وجود دارد که صحبت‌های اولیه انجام شده تا بتوانیم از دیگر منابع نیز تولیدکنندگان را حمایت کنیم.