افتتاح ۱۹ پروژه عمرانی، نویدبخش توسعه و آبادانی

آینده روشن برای گلستان؛

۱۹ پروژه فرهنگی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی و خدماتی در شهر گلستان با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۹ پروژه عمرانی، نویدبخش  توسعه و آبادانی

بهارستان-ذبیح الله اصغری
19 پروژه فرهنگی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی و خدماتی در شهر گلستان با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش آفرینش ، این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان اجرا شده‌اند، در راستای بهبود وضعیت عمرانی شهر و رفاه حال شهروندان گامی مهم محسوب می‌شوند.
بوستان ترافیکی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی واقع در محله سبزدشت با مساحت 8 هزار متر مربع، بلوار شهید طالقانی با مساحت 8 هزار متر مربع،  5 مجموعه ورزشی، تفریحی، فرهنگی روباز بوستان جنگلی گلستان، پروژه تجاری و نمازخانه خیابان مدرسه، تعریض، اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان سه راهی آدران از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این روز بودند.
سید محمد میرزمانی، شهردار گلستان در این مراسم با اشاره به مساحت 150 هزار متر مربعی این پروژه‌ها و اعتبار 200 میلیارد تومانی آنها، گفت:بیش از 100 هزار متر مربع پروژه‌های ابنیه نیز در حال حاضر با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در حال ساخت است که بخشی از آنها در هفته دولت و دهه مبارک فجر 1402
به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیریت شهری گلستان همچنین به پروژه‌های گسترده آسفالت‌ریزی با مساحت 300 هزار متر مربع، تعریض و مسیرگشایی 10 معبر عمومی در نقاط مختلف شهر، 25 هزار متر مربع پروژه جدول‌گذاری و 35 هزار متر مربع پروژه پیاده‌روسازی و کفپوش در معابر مختلف شهر اشاره کرد و این اقدامات را رکوردی در عمران و آبادانی شهر گلستان دانست.
افتتاح این پروژه‌ها نشان‌دهنده عزم و اراده مدیریت شهری گلستان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی در این شهر است.