تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه سال جاری

مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز از تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۹ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان کل بودجه مصوب دوره ۹ ماهه بود که ۸ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است.

تبریز-توفیقی
مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز از تحقق  ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت:  ۹ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان کل بودجه مصوب دوره ۹ ماهه بود که ۸ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است.
اکبر خردمند در تشریح آمار عملکرد منابع و مصارف ۹ ماهه برنامه و بودجه مصوب سال جاری شهرداری تبریز اظهار کرد: هزینه های جاری مصوب طی این مدت ۳ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان است که از این  مقدار ، ۹۷ درصد تحقق یافته است.
وی افزود: نسبت هزینه های عمرانی به جمع هزینه ها طی ۹ ماهه سال جاری ۶۸ درصد تحقق داشته است.
مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز  عمده ترین عدم تحقق طی این مدت را مربوط به فروش اموال غیرمنقول شهرداری خواند و افزود: تحقق درآمدی از فروش اموال غیرمنقول شهرداری طی این مدت  
۳۴ درصد ثبت شده است.اکبر خردمند در تشریح  عملکرد منابع شهرداری با تفکیک کدهای درآمدی مناطق دهگانه و شهرداری مرکز طی ۹ ماهه سال جاری گفت: ۶ هزار و ۵۰۶ میلیارد تومان درآمدی وصولی مجموع شهرداری  مرکز و مناطق بوده و این مورد  ۱۰۴ درصد تحقق داشته است.
خردمند با تفکیک تحقق درآمدی مناطق دهگانه تصریح کرد: منطقه یک طی ۹ ماهه امسال ۹۰ درصد تحقق بودجه داشته و منطقه ۲ نیز  ۸۴ درصد تحقق بودجه به ثبت رسانده است. همچنین مناطق ۳ و ۴ و ۵ به ترتیب ۷۶ و ۸۱ و ۸۲ درصد تحقق بودجه طی این مدت داشته اند.
وی ادامه داد: مناطق ۶ و ۷و ۸ نیز طی مدت ۹ ماهه امسال به ترتیب ۷۱ و ۱۰۵ و ۷۳ درصد  تحقق درآمدی داشته اند و همچنین مناطق  ۹ و ۱۰  نیز به ترتیب تحقق ۱۳۱ و ۱۱۶ درصدی ثبت کرده است.
مدیرکل امور مالی و ذی حساب شهرداری تبریز همچنین با تشریح منابع و عملکرد سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز طی ۹ ماهه امسال در مجموع، ۸۴ درصد تحقق درآمدی به ثبت رسانده اند.