کام خانواده های خوش جمعیت متقاضی زمین در شهرجدید امیرکبیر شیرین شد

با حضور دستیار ویژه وزیر راه و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید؛

قرارداد واگذاری قطعات زمین طرح جوانی جمعیت با حضور دستیار ویژه وزیر راه و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به متقاضیان در شهرجدید امیرکبیر اهدا شد.

کام خانواده های خوش جمعیت متقاضی زمین در شهرجدید امیرکبیر شیرین شد

اراك-خبرنگار آفرينش
قرارداد واگذاری قطعات زمین طرح جوانی جمعیت با حضور دستیار ویژه وزیر راه و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به متقاضیان در شهرجدید امیرکبیر اهدا شد.
در ششمین روز دهه مبارک فجر به شهرجدید امیرکبیر، 165 قرارداد واگذاری زمین به خانواده های دارای جمعیت بالای 3 فرزند(خوش جمعیت) اهدا شد.
در راستای طرح جوانی جمعیت قرارداد ۱۶۵ واحد در شهر جدید امیرکبیر منعقد شد، افرادی که  متقاضی مازاد بر ۲۰۰ متر بودند نیز مابه التفاوت ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر به قیمت کارشناسی تعیین شد و متقاضیان این مازاد را پرداخت کردند و قرارداد واگذاری واحدها انجام شد.
  قرارداد واگذاری 199 قطعه زمین ساخت انفرادی مسکن در شهرجدید امیرکبیر
در ادامه سفر ، قرارداد واگذاری 199 قطعه زمین ساخت انفرادی مسکن در شهرجدید امیرکبیر  با حضور دستیار ویژه وزیر راه و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به متقاضیان در این شهرجدید اهدا  شد.
این درحالیست که  قرارداد واگذاری زمین امضا شد و متقاضیان از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت سه ماه فرصت دارند که جواز ساخت خود را اخذ کنند و  مدت زمان ۲ سال فرصت ساخت مسکن توسط متقاضیان وجود دارد .
 اتفاقات چشمگیر و ارزنده ای آغاز شده است
با حضور بازرس ویژه رئیس جمهور، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید نبض خدمت به مردم در شهرجدید امیرکبیر تندتر تپید و اتفاقات چشمگیر و ارزنده ای در این شهرجدید آغاز شده و رقم خورد.
با توجه به اینکه پروژه های روبنایی در کنار پروژه‌های نهضت ملی  مسکن به عنوان یکی از  برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم از اهمیت بالایی برخوردار است. کلنگ‌زنی مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر جدید امیر کبیر در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر  ۲۰ میلیارد تومان است که به زودی فراخوان مناقصه برای پیمانکار  انجام می شود، صورت گرفت.
 کلنگ زنی پارک کودک شهرجدید امیرکبیر
همچنین کلنگ زنی پارک کودک شهرجدید امیرکبیر و خط انتقال پساب به میزان حدود  ۳ کیلومتر فاصله تا تصفیه خانه با حضور بازرس ویژه رئیس جمهور، مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و استان مرکزی برگزار شد.
آغاز عملیات اجرایی 3000 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن
آغاز عملیات اجرایی 3000 واحد مسکونی  نهضت ملی مسکن در شهرجدید امیرکبیر نیز با حضور بازرس ویژه رئیس و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ارشد استان مرکزی نیز با کلنگ زنی انجام گرفته رسما آغاز شد.وضعیت فعالیت عمرانی و تولید مسکن در شهرجدید امیرکبیر با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران بررسی شد.در این بازدید که مهندس عباس یوسف زاده، سرپرست اداره کل راه
و شهرسازی و مهندس سعید میرزائی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران را همراهی می‌کردند، بازدیدی میدانی از وضعیت شهرجدید امیرکبیر صورت گرفت.
این درحالیست که مهندس میرزائی، مدیرعامل شهرجدید امیرکبیر نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از روند پیگیری و اقدامات صورت گرفته در این شهرجدید ارائه کرد.