نشست خبری مدیر عامل شركت نفت و گاز آغاجاری با اصحاب رسانه استان خوزستان برگزار شد

همزمان با چهل پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

همزمان با چهل پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اصحاب رسانه استان خوزستان و شهرستان امیدیه برگزار شد.

اهواز-محمدي
همزمان با چهل پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اصحاب رسانه استان خوزستان و شهرستان امیدیه برگزار شد.
مهندس تقی زاده در این نشست ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره نوجوان فداکار شهرستان امیدیه امیر حسین انصاری که جان خود را برای نجات خانواده فدا کرد را گرامیداشت.
مهندس جواد تقی زاده با تشریح اقدامات شرکت آغاجاری در سال جاری بیان کرد :شرکت آغاجاری یک شرکت قوی و با بنیه است که فعالیت‏های آن در سطح مناطق نفت‌خیز جنوب پیشتاز است.
مدیر عامل شرکت آغاجاری ایمن سازی و تعویض شیرآلات تاج چاه بدون حضور دکل حفاری، ایمن سازی بیش از ۸۵ حلقه چاه ، ضخامت سنجی خطوط لوله و تاسیسات عملیاتی ، تعمیرات ۱۴۹ ترانسفور ماتور برق با هدف پایداری برق ، را بخشی از اقدامات عملیاتی این شرکت بر شمرد.
وی همچنین اجرای ۲۴ پروژه عام المنفعه  را از مهم ترین  اقدامات شرکت نفت و گاز آغاجاری دانست و افزود :در همین راستا پروژه تکمیل جاده امیدیه به جایزان پس از ۱۶ سال با جدیدت در حال اجراست که ان‏شاءالله در فروردین ۱۴۰۳ به  بهره برداری خواهد رسید.
مهندس جواد تقی زاده احداث کارخانه آسفالت در شرکت آغاجاری ، تکمیل پروژه تونل بین شهری امیدیه به میانکوه ، احداث خانه بازی کودکان با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع ، احداث پیست دوچرخه سواری بانوان ، احداث بزرگترین چمن مصنوعی استان خوزستان و....را بخشی از ۲۴ پروژه عام المنفعه دانست.
در ادامه این نشست مهندس تقی زاده در خصوص تکمیل و ایمن سازی جاده های مواصلاتی افزود:با تلاش مجموعه شرکت آغاجاری علاوه بر جاده به امیدیه به جایزان با تصویب هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران پروژه تکمیل و ایمن سازی دوجاده ارتباطی چیت پلنت به شهرستان آغاجاری و تقاطع دار بهاره به مجموعه عملیاتی رگ سفید۱ در شهرستان امیدیه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال به این واگذار گردید.
مدیر عامل شرکت آغاجاری عنوان کرد.در بحث آبرسانی بیش از ۵۰ درصد آب تولیدی  این شرکت جهت آبرسانی به روستای ها و شهرهای همجوار بدون دریافت هزینه در اختیار آبفا قرار می‏گیرد.
ایشان با اشاره مشکل فاضلاب در شهر امیدیه گفت:جهت رفع این مشکل زیست محیطی طرح و برنامه داریم که ان‏شاءالله با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی و اخذ مجوزهای لازم آمادگی لازم در خصوص اجرای آن وجود دارد.