برگزاری جلسه پیش ‏بینی بهره دهی چاه های نفت شركت نفت و گاز مسجدسلیمان

جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید،توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ برگزار شد .

اهواز-محمدي
جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید،توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه نخست سال 1403 برگزار شد .
این جلسه با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی/عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی/عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  بصورت حضوری و برای کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این جلسه که بیش از 4ساعت به طول انجامید،ضمن بررسی وضعیت پیش بینی تولید چاه ها در 6 ماهه دوم سال‏جاری با بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص وضعیت مخازن و چاه های نفت و گاز و پیش بینی بهره دهی آنها در نیمه نخست سال 1403 تصمیم گیری به عمل آمد.
بیان چالش‏ها، تنگناها،موانع و الزامات نگهداشت تولید و همچنین بررسی راهکارهای قانونی جهت حل و کاهش آسیب های وارده از این نواحی به امر تولید از دیگر موارد طرح و بحث شده در این جلسه بود .
لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5 شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که براساس برنامه ابلاغی از سوی مراجع بالادستی به تولید صیانتی از میادین و مخازن نفتی واقع در گستره ای به وسعت 22000 کیلومتر مربع فعالیت می‏نماید.