آئین رونمایی از دیوارنگاره ۶۹ شهید هنرمند دزفول برگزار شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

آئین رونمایی از دیوارنگاره ۶۹ شهید هنرمند دزفول با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

اهواز-محمدي
آئین رونمایی از دیوارنگاره 69 شهید هنرمند دزفول با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دیوارنگاره ۶۹ شهید هنرمند شهرستان دزفول  با حضور مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول، سید باقر موسوی فخر رییس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستان دزفول و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر و رسانه رونمایی شد.
عبدالحمید صادق جولا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول نیز در آیین گفت:امید است در راه شهدای گرانقدر و اعتلای شهرستان بتوان اقدام‌های مثبتی انجام داد.
صادق جولا افزود:بیان ارزش‌های دفاع مقدس، حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان و تبیین موضوعات فرهنگی اجتماعی به طور قطع می‌تواند تاثیرگذار و جریان ساز باشد.
وی ادامه داد:شهدای هنرمند با اهدای جان خود در راه اسلام و انقلاب قدم برداشتند و نشان دادند به موضوعات جامعه بی تفاوت نیستند و ثابت کردند شهادت هنر مردان خداست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان کرد: دیوارنگاره شهدای هنرمند به لطف هنرمندان و پژوهشگر حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد و در مرحله بعد چاپ کتاب شهدای هنرمند شهرستان دزفول با مشارکت و همکاری حوزه هنری دزفول در حال انجام است.
وی با قدردانی از اقدامات پژوهشی منوچهر مهدی پور پژوهشگر دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یادواره شهدای هنرمند شهرستان دزفول با همکاری سایر ادارات و نهادهای فرهنگی و هنری نیز برگزار می‌شود.