۱۴۰ هزار لیتر نفت سفید میان عشایر دزفول توزیع شد

رییس اداره امور عشایر دزفول گفت: ۱۴۰ هزار لیتر نفت سفید از آغاز فصل سرما تاکنون میان عشایر دزفول توزیع شده است.

رییس اداره امور عشایر دزفول گفت: ۱۴۰ هزار لیتر نفت سفید از آغاز فصل سرما تاکنون میان عشایر دزفول توزیع شده است.
محمود فتحی  در گفت و گو با ایرنا افزود: هشت هزار و ۵۰۰ لیتر از ۱۴۰ هزار لیتر نفت توزیع شده میان عشایر دزفول به صورت رایگان و با همت خیران و همکاران اداره امور عشایر شهرستان میان عشایر دزفول توزیع شده است.
وی ادامه داد: سه هزار لیتر در منظقه دوردست دورک، سه هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید در خرمیزان بالا و پایین، دارخیراگرد، فداله عمران، وله خیار و دره گپ و ۲ هزار لیتر نیز در منطقه کول کندی و حاتم وند با کمک خیران و همکاران این اداره به صورت رایگان توزیع شد.
رییس اداره امور عشایر دزفول یکی از ماموریت‌های مهم این اداره در فصل سرد را تامین سوخت مورد نیاز مدارس عشایری این شهرستان اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید میان مدارس عشایری بخش‌های شهیون، سردشت و حومه شهرستان توزیع شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر توزیع نفت رایگان و نفت مدارس عشایری،  ۱۳۰ هزار لیتر نفت با نرخ دولتی میان عشایر بخش‌های شهیون، سردشت و همچنین مناطق حومه شهرستان توزیع شده است.
فتحی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز عشایر وجود ندارد، بیان کرد:روند تامین و توزیع نفت میان عشایر این شهرستان به صورت روان و بدون مشکل در حال اجرا است.