نشست خبری مدیر بیمه دی با اصحاب رسانه در استان مرکزی برگزار شد

به مناسبت سالروز تاسیس بیمه دی؛

به مناسبت سالروز تاسیس بیمه دی، نشست خبری مدیر بیمه دی با اصحاب رسانه در استان مرکزی برگزار شد.

اراك-خبرنگار آفرينش
به مناسبت سالروز تاسیس بیمه دی، نشست خبری مدیر بیمه دی  با اصحاب رسانه در استان  مرکزی برگزار شد.
مدیر بیمه دی در استان مرکزی گفت:یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر بیمه شده بنیاد شهید، امور ایثارگران و جانبازان از خدمات بیمه دی در کشور بهره‌مندند که حدود ۵۰ هزار نفر از این جامعه هدف، در این استان است.
 محسن جعفری به مناسبت سالروز تاسیس بیمه دی، افزود:۲ میلیون ۳۰۰ هزار بیمه شده دی در کشور وجود دارد که یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر آنها از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان است.
وی بیان کرد:حدود ۴۰ هزار بیمه شده غیر از جامعه هدف، شاهد، ایثارگر و جانباز در استان مرکزی از خدمات بیمه دی استفاده می‌کنند.
مدیر بیمه دی در استان مرکزی با بیان اینکه عمر این بیمه ۱۹ ساله شد، گفت:بیمه دی با افزایش سرمایه همراه شده و سرمایه آن از پنج هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است و این بیمه ۲۰ درصد از بازار درمان کشور را در اختیار دارد.
جعفری اظهار کرد:بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال حق بیمه در ۱۰ ماه امسال در استان مرکزی تولید شده است.
وی اظهار کرد:۱۰ هزار مراکز طرف قرارداد با بیمه دی در کشور وجود دارد که حدود ۳۰۰ مرکز آن در استان مرکزی است که در تمام شهرستان‌ها توزیع شده و حتی دورافتاده‌ترین مناطق هم به خدمات این بیمه دسترسی دارند.
مدیر بیمه دی در استان مرکزی با بیان اینکه، از ۶۷ داروخانه طرف قرارداد این بیمه در استان، ۴۰ داروخانه در اراک است، گفت:یکی از داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه دی در اراک به صورت نمونه آزمایشی در نظر گرفته شده تا افرادی که توانایی مراجعه به داروخانه را ندارند، داروهای آنها از طریق پیک ارسال شود.
جعفری، تعداد آزمایشگاه‌های طرف قرارداد استان مرکزی به بیمه دی را ۱۶ مرکز اعلام کرد و گفت:بابت ارایه خدمات درمانی به بیمه‌گران، یک تیم ۵۰ نفره در استان فعالیت دارند .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید استان مرکزی هم در این نشست گفت: ماده قانون بند «و» تبصره‌ ۹ قانون بودجه به موضوع مهم توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارد و بر اساس این مصوبه باید همه دستگاه‌های اجرایی یک درصد از بودجه خود را به این امر مهم اختصاص دهند.شهرام ثامنی افرود:۳۲ دستگاه اجرایی این استان مشمول این ماده قانونی می‌شوند که تاکنون عملکرد ۱۹ دستگاه بررسی شده و بقیه دستگاه‌ها نیز تا پایان سال ارزیابی می‌شوند و نتایج به استانداری مرکزی اعلام می‌شود.