برج نشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم؛

با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر برج نشان این دانشگاه با هدف استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور افتتاح شد.

با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر برج نشان این دانشگاه با هدف استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور افتتاح شد.
به گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ علیرضا رهایی در مراسم افتتاح برج نشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر که با حضور سجاد محمدعلی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، بطحایی رییس اسبق دانشگاه خواجه نصیر، فصیحی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، تاکید کرد: امیدواریم این مبارکی بتواند در مسیر فعالیت‌های این مجموعه اثرگذار باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه برج نشان در مسیر توسعه علم و فناوری کشور قرار دارد، تصریح کرد: توسعه علم و فناوری یعنی پیشرفت کشور، به گونه‌ای که اگر ما هر قدمی در ایجاد پارک‌های علم و فناوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان برداریم و این شرکت‌ها را مستقر کنیم به علم و پیشرفت کشور کمک کردیم.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: افتتاح برج نشان همزمان با روز مهندس صورت می گیرد. در واقع مهندسان نماد پیشرفت و توسعه کشور هستند و آبادانی کشور توسط جامعه مهندس شکل گرفته است. این بنا نیز هم توسط یک مهندس مدیریت شده و هم اینکه توسط جمع مهندسین تکمیل و آماده شده است که امیدواریم منشا خیر، برکت و توسعه کشور باشند.
رهایی خاطر نشان کرد:اینکه علیرغم تمام محدودیت‌ها، همکاران، فضایی را فراهم کردند تا شرکت‌های دانش بنیان مستقر شوند، کار تولیدی و دانش بنیان را شکل بدهند، حتما خیر و برکت بزرگی را رقم زدند.
با پایان کار ساخت برج نشان، ۳۰ واحد از این مجموعه با مساعدت بانک، به ۳۰ شرکت دانش بنیان و فناور فروخته شده است.