بهسازی کامل نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌های تبریز در آستانه سال نو

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آماده‌سازی و بهسازی کامل نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارکها در آستانه سال نو خبر داد.

تبریز-توفیقی
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آماده‌سازی و بهسازی کامل نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارکها در آستانه سال نو خبر داد.
سیامک آسیایی با اشاره به اجرای طرحهای استقبال از بهار ۱۴۰۳ حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، گفت:در اولین بخش از اجرای طرح استقبال از بهار حوزه فضای سبز، اجرای عملیات پاکسازی و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های سطح پارکها در دستور کار نیروهای این حوزه قرار گرفت.
وی در این زمینه یادآور شد:خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی نیروهای حوزه فضای سبز در مناطق دهگانه شهرداری تبریز در حال حاضر شاهد آماده‌سازی کامل سرویس‌ها و نمازخانه در سطح بوستان‌های شهری هستیم.
آسیایی نظافت اساسی، جرم‌گیری، سمباده‌زنی سطوح، رفع نواقص تاسیساتی، شستشو و یا تعویض فرش‌ها، استفاده از خوشبو کننده، نصب قبله‌نما، تعویض مهرها، رسیدگی به وضعیت جاکفشها، حذف زوائد بصری، رنگ آمیزی مبلمان را از جمله آیتم های اجرایی در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این زمینه همچنین ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل طرح های چهارگانه استقبال از بهار ۱۴۰۳ و نیز اجرای طرح های زیبای گل کاری شاهد فضاهایی شاداب و پرنشاط برای همشهریان عزیز در آستانه سال نو بوده و میزبانی شایسته برای مسافرین نوروزی در بوستان های شهری باشیم.