آغاز مزایده ۱۴ هزار میلیارد ریالی اموال تملیکی

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز مزایده سراسری ۲۷۷ این سازمان خبر داد و گفت:در این مزایده ۱۴۷ دسته کالایی به ارزش پایه بیش ۱۴ هزار میلیارد ریال عرضه شده است.به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی در ادامه مزایده های این سازمان در سال ۱۴۰۲ از آغاز مزایده سراسری ۲۷۷ به عنوان سی و هفتمین مزایده سال جاری سازمان خبر داد.

ورامين-حيدري
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز مزایده سراسری ۲۷۷ این سازمان خبر داد و گفت:در این مزایده ۱۴۷ دسته کالایی به ارزش پایه بیش  ۱۴ هزار میلیارد ریال عرضه شده است.به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی در ادامه مزایده های این سازمان در سال ۱۴۰۲ از آغاز مزایده سراسری ۲۷۷  به عنوان سی و هفتمین مزایده سال جاری سازمان خبر داد.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۳۰ استان در این مزایده شرکت دارند، افزود:این مزایده  تا ۱۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت و ۱۹ اسفند ماه نیز زمان رمزگشایی است.
وی با بیان اینکه ۱۴۷ دسته کالایی با ارزش پایه بیش از  ۱۴ هزار میلیارد ریال در این مزایده عرضه شده، بیان کرد:ماشین‌آلات سبک و سنگین،  خودرو، لوازم خانگی، صوتی تصویری کالاهایی است  که به مزایده گذاشته شده است.
غلامی باغی خاطرنشان کرد: همچنین برخی از کالاها همانند البسه، کیف و کفش، تلفن همراه و ... به شرط صادرات عرضه شده است.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد برای سال جاری ۴۰ مرحله مزایده پیش بینی شده بود که تاکنون در ۳۶ مرحله ۹ هزار دسته کالایی به ارزش حدود۱۰ هزار میلیارد تومان به فروش رفته است.