استفاده از ظرفیت شهرداران نواحی در پیشبرد اهداف زیست محیطی شهرداری

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز:

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز بر استفاده از ظرفیت شهرداران نواحی در پیشبرد اهداف زیست محیطی شهرداری تاکید کرد.

تبریز-توفیقی
معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز بر استفاده از ظرفیت شهرداران نواحی در پیشبرد اهداف زیست محیطی شهرداری تاکید کرد.
سیاوش فتح اللهی در نشست شهرداران نواحی با اشاره به تهیه بودجه سال آینده مناطق بر اساس ناحیه محوری گفت: اجرای دقیق طرح ناحیه محوری با بودجه نویسی و تعریف ردیف برای نواحی در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری در رسیدگی به مشکلات محلات نواحی و احصای مسائل و کسب رضایت شهروندان  نتایج خوبی در اداره هرچه بهتر امور در برخواهد داشت.
معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی موضوعات شهری توسط شهرداران نواحی گفت: در موضوع فرهنگ‌سازی مسائل شهری، شهرداران نواحی  در حوزه جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک از طریق  ارتباط با مدارس، مساجد و مجتمع های مسکونی سطح ناحیه خود و احصای نیازمندیهای این گروهها با همکاری سازمان مدیریت پسماند  میتوانند نقش بسیار سازنده‌ای در پیشبرد اهداف زیست محیطی شهرداری و ارتقاء فرهنگ شهروندی ایفا کنند.
فتح اللهی  با تاکید بر بهره مندی حداکثری از ظرفیت شهرداران نواحی تصریح کرد:ضرورت دارد معاونین مناطق دهگانه شهرداری تبریز از توان علمی و تجربی شهرداران نواحی در راستای اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه بنا بر تاکید  شهردار تبریز سال ۱۴۰۲، سال نهادینه کردن ناحیه محوری است افزود:مشکلات پیشرو در خصوص نواحی با درایت شهردار تبریز به صورت دقیق احصا شده و گام های موثری برای حل این موارد برداشته شده است.
نشست شهرداران نواحی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری، شهرداران نواحی، تعدادی از مدیران فرهنگی مناطق و نمایندگان سازمان مدیریت پسماند در خصوص سامانه بهروب و طرح جمع آوری هوشمند پسماند خشک و خشکاله در تبریز و استفاده از ظرفیت شهرداران نواحی و نحوه همکاری آنها  در طرح بهروب  در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.
در این جلسه مدیران سازمان مدیریت پسماند به ارائه توضیحاتی در خصوص سامانه بهروب و نحوه عملکرد شرکت جمع آوری کننده پسماند خشک و خشکاله پرداختند و از شهرداران نواحی و مدیران فرهنگی خواستند تا در جهت عملکرد بهتر و موفقیت این طرح همکاری لازم را داشته باشند.