عملیات چاله زدایی و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر تبریز

در آستانه عید نوروز و اجرای طرح استقبال از بهار صورت می‏گیرد؛

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات لکه گیری و چاله زدایی معابر سطح شهر تبریز از اسفند ماه سال جاری خبر داد.

تبریز-توفیقی
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات لکه گیری و چاله زدایی معابر سطح شهر تبریز از اسفند ماه سال جاری خبر داد.
سامان احمدزاده با اعلام این خبر گفت:با نزدیک شدن به عید نوروز و بهبود شرایط دمایی اقدامات در حوزه آسفالت و لکه گیری مسیرهایی که دچار آسیب شده و باعث ایجاد مشکلات شدند شروع می شود.
وی اظهار کرد:یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری مناسب بودن معابری است که در آن رفت و آمد می کنند که در این راستا شهرداری تبریز همه ساله طبق برنامه اقدام به مناسب سازی معابر با اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری آسفالت وآسفالت ریزی اساسی می‌کند.
احمدزاده افزود:یکی از مشکلاتی که همیشه با آن مواجه هستیم آسیب پذیر بودن آسفالت معابر شهر تبریز با توجه به  شرایط آب و هوایی آن است که موجب تخریب قسمت هایی از آسفالت می شود و امسال نیز پس از بارش های صورت گرفته قسمتی از معابر سطح مناطق دچار آسیب شده اند.
وی گفت:در همین راستا اکیپ های اجرایی  معاونت های عمرانی در تمامی مناطق شهرداری پس از بررسی های لازم اقدامات اساسی را در  این خصوص آغاز کرده‏ اند.
وی با اشاره به بارش های اخیر اظهار کرد: با توجه به بارش ها عملیات چاله زدایی و لکه گیری امکان پذیر نبود و این امر موجب به تعویق افتادن عملیات چاله زدایی و بهسازی معابر شد که امیدواریم با بهبود شرایط جوی و با تلاش مضاعف اکیپ اجرایی عملیات چاله زدایی به سرعت اجرا شود وتا پایان سال شاهد رفع مشکلات در این زمینه باشیم.