مسابقات جهانی تکواندو در کیش به فروردین سال جدید موکول شد

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: برای نخستین بار در کشر مسابقات جهانی تکواندو در جزیره کیش برگزار می‌شود.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: برای نخستین بار در کشر مسابقات جهانی تکواندو در جزیره کیش برگزار می‌شود.
«عزیزاله فرضی پور» در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه زمان برگزاری این تورنمنت جهانی از اسفندماه جاری به فروردین سال ۱۴۰۳ تغییر یافته است، اظهار کرد: مسابقات جهانی تکواندو از ۲۸ تا ۳۱ فروردین در کیش برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود سه هزار ورزشکار از سراسر جهان در این تورنمنت حضور خواهند یافت، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون، ورزشکارانی از ۴۵ کشور و پنج قاره جهان در مسابقات جهانی تکواندو در کیش حاضر می‌شوند.
معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش ادامه داد: تمامی سالن‌های ورزشی، مراکز اقامتی، خدماتی و پذیرایی کیش آماده میزبانی از این رویداد خواهند بود.
وی با بیان اینکه تمامی تلاش‌ها برای بهره‌مندی از این رویداد ملی در راستای برند سازی جزیره کیش به کار گرفته می شود گفت: ظرفیت راهبردی جزیره کیش آن را به پیشانی گردشگری ایران تبدیل کرده که در این میان ضرورت توسعه گردشگری ورزشی بیش از پیش احساس می‌شود.
فرضی‎پور همچنین با اشاره به «نو ویزا» بودن جزیره کیش اظهار کرد: ورزشکاران خارجی می‌توانند با پروازهای قطر و دبی به طور مستقیم و بدون نیاز به ویزا برای حضور در مسابقات جهانی تکواندو به جزیره کیش سفر کنند.