شرکت نفت منطقه گلستان با تمام توان آماده استقبال از فصل بهار و مسافران نوروز است

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآودرده‌های نفتی منطقه گلستان:

در نشست مشترک مسئولین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با مدیران و مالکین جایگاه‏های عرضه سوخت استان، معاون فنی و عملیاتی منطقه از آمادگی کامل این شرکت برای سوخت رسانی مناسب و مطلوب به مسافرین نوروزی خبر داد.

گرگان-قهرمان
در نشست مشترک مسئولین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با مدیران و مالکین جایگاه‏های عرضه سوخت استان، معاون فنی و عملیاتی منطقه از آمادگی کامل این شرکت برای سوخت رسانی مناسب و مطلوب به مسافرین نوروزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، در این نشست که در آستانه فصل بهار و شروع تعطیلات نوروزی و به منظور هماهنگی و آماده سازی مجاری عرضه استان برگزار شد، حسین رضایی ضمن قدردانی از تلاش و مساعی مالکین و مدیران جایگاه‏ها و تمامی زحمتکشان عرصه سوخت‏رسانی، گفت:به یاری خداوند متعال و کوشش شبانه روزی شما عزیزان، سوخترسانی در فصل سرما در تمامی زمینه ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شد.
وی سپس در خصوص سوخترسانی در ایام نوروز اظهار کرد:این منطقه باتمام توان آماده استقبال از فصل بهار و مسافران نوروزی می‏ باشد.
رضایی افزود:با برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت پذیرفته و ذخیره سازی مطلوب انواع فراورده های نفتی در انبارهای نفت استان، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان آمادگی کامل برای عرضه و توزیع سوخت در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال 1403 را احراز کرده و کلیه امکاناتِ در اختیار را بکار می‌گیرد تا بهترین شرایط جهت سوخت‏رسانی روان و رضایتمندی مردم شریف استان  و مسافرین و زائرین معزز حضرت ثامن الاحجج(ع)را فراهم آورد.
وی در ادامه بر اجرای طرح "پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‏های عرضه سوخت "اشاره و بر نظارت مستمر بر وضعیت مجاری عرضه توسط بازرسین شرکت و مدیران جایگاه‏ها تاکید کرد.
این مقام مسئول با توجه به مسافر خیز بودن استان گلستان و افزایش حجم تردد و به تبع آن افزایش عرضه بنزین و نفتگاز در جایگاه‏ها، خواستار خرید به موقع توسط متصدیان مجاری عرضه جهت ارایه خدمات مطلوب و مناسب به هموطنان عزیز شد.
معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآودرده‌های نفتی منطقه گلستان ضمن درخواست همکاری از همه کارکنان و متصدیان جایگاه ها و مجاری عرضه با کارشناسان و بازرسان این منطقه در اجرای طرح "پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‏های عرضه سوخت "از زحمات تلاش و اهتمام شبانه روزی و بدون وقفه آنان در طول سال تقدیر و تشکر نمود.
در حال حاضر 140 باب جایگاه عرضه سوخت(80 باب جایگاه عرضه فراورده مایع و 60باب جایگاه CNG) با پراکندگی مناسب در استان فعال و آماده خدمات‏رسانی به مردم شریف و مسافرین محترم می‎باشند.