تردد بیش از ۱۳.۸ میلیون خودرو در محورهای استان هرمزگان

طی ۱۷ روز محقق شد ؛

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت:طی ۱۷ روز از اجرای طرح نوروزی امسال، ۱۳،۸۷۸،۴۲۷ تردد در سطح جاده‌های استان هرمزگان ثبت شده است .

بندرعباس-شهین صادقی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت:طی  ۱۷ روز از اجرای طرح نوروزی امسال، ۱۳،۸۷۸،۴۲۷ تردد در سطح جاده‌های استان هرمزگان ثبت شده است .
عباس شرفی افزود: این میزان تردد خودرویی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین امسال ثبت شده که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
وی افزود:در این مدت ۷۹۱،۸۴۲ دستگاه خودرو وارد استان شده و ۷۳۲،۵۱۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده‌اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان  با بیان این‌که ترددهای خودرویی در جاده‌های استان توسط ۹۳ دستگاه تردد شمار آنلاین ثبت شده، اظهار کرد: پرترددترین محورهای هرمزگان طی این مدت به ترتیب محور شهید‌رجایی، محور سیرجان - بندرعباس و محور  بندرعباس- میناب بوده است.
شرفی از اجرای طرح پویش «چشم به راهیم» به منظور فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با ارتقای فرهنگ رانندگی و همراهی تمام دستگاه‌های متولی در ترددهای جاده‌ای، شاهد کاهش سوانح رانندگی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ هستیم که امیداست این روند تا پایان تعطیلات ادامه یابد.