استقلال نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال :

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در ارزیابی از عملکرد آبی‌پوشان برابر مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال گفت : بازی سختی بود. تیم مس رفسنجان از زمانی که نویدکیا آمده کاملا متحول شده و حتی نفراتی که شاید متوسط بازی می‌کردند اکنون از نظر روحی و روانی و هم از لحاظ فنی به بازیکنان بسیار خوب تبدیل شده‌اند.

استقلال نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در ارزیابی از عملکرد آبی‌پوشان برابر مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال گفت : بازی سختی بود. تیم مس رفسنجان از زمانی که نویدکیا آمده کاملا متحول شده و حتی نفراتی که شاید متوسط بازی می‌کردند اکنون از نظر روحی و روانی و هم از  لحاظ فنی به بازیکنان بسیار خوب تبدیل شده‌اند. البته بازیکنان استقلال نیز بسیار سرحال بودند و خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند اما متاسفانه ۲ گل خوردیم که سبب شد تا ۲ امتیاز از دست بدهیم. به هر صورت در ادامه مسیر باید تلاش کنیم که دیگر امتیاز از دست ندهیم.وی با اشاره به عملکرد خوب بلانکو در این دیدار افزود: بلانکو در این بازی در توپ‌رسانی به بازیکنان کناری، در حفظ توپ و همچنین در درگیری‌ها و پرس بسیار فوق‌العاده عمل کرد و توانست ۲ گل وارد دروازه حریف کند و نشان داد که چقدر بازیکن باهوش و فوق‌العاده‌ای است.
فریبا همچنین درباره نقاط ضعف تیم استقلال در این دیدار گفت: به جز دو اشتباه منجر به گل مس رفسنجان، بازیکنان نقاط ضعف دیگری نداشتند. مس رفسنجان تیم بسیار باهوشی است و روی دروازه ما فشار زیادی وارد کردند.
فریبا گفت: استقلال نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. البته مس رفسنجان تیم متحول شده‌ای است و از قبل این انتظار می‌رفت که برابر چنین تیمی بازی راحتی نداشته باشد. به هر صورت استقلال اگر بخواهد در کورس قهرمانی باقی بماند نباید امتیاز از دست بدهد. اکنون بازی‌ها حساس شده و استقلال باید حواسش را بیشتر جمع کند تا کورس قهرمانی را به راحتی از دست ندهد.