برای دفاع از عنوان قهرمانی به مسابقات جام کافا می‌رویم

پروانه کران خسروی سرمربی تیم ملی دختران نونهال:

پروانه کران خسروی سرمربی شیرازی تیم ملی دختران نونهال ایران ( زیر ۱۵ سال )‌ با اظهار اینکه برای دفاع از عنوان قهرمانی به مسابقات جام کافا (آسیای مرکزی)‌ که در تاجیکستان برگزار می شود می رویم گفت: هم اینک مرحله سوم اردوی آماده سازی را پشت سر می گذاریم و شرایط خوبی داریم.

پروانه کران خسروی سرمربی شیرازی تیم ملی دختران نونهال ایران ( زیر ۱۵ سال )‌ با اظهار اینکه برای دفاع از عنوان قهرمانی به مسابقات جام کافا (آسیای مرکزی)‌ که در تاجیکستان برگزار می شود می رویم گفت: هم اینک مرحله سوم اردوی آماده سازی را پشت سر می گذاریم و شرایط  خوبی داریم.
وی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ آخرین مرحله اردوی تیم ملی که متصل به اعزام به مسابقات جام کافاست از ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار و تیم ملی هم روز ۳۰ همین ماه به تاجیکستان اعزام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه هم اینک در اردوی تیم ملی ۲۵ بازیکن حضور دارند که سه نفر از فارس هستند،‌افزود:‌ در نهایت از بین این نفرات ۲۰ بازیکن راهی تاجیکستان محل برگزاری مسابقات جام کافا خواهند شد.
سرمربی تیم ملی در مورد جام کافا و تیم های شرکت کننده هم گفت:‌ با حضور تیم‌های تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان در گروه ایران بازیهای سختی پیش رو داریم با این حال برای دفاع از عنوان قهرمانی گام به این مسابقات خواهیم گذاشت و تیم خوبی هم داریم.