کسب تندیس نقره‌‌ای توسط شرکت گاز استان کرمانشاه در جشنواره مدیریت انرژی

شرکت گاز استان در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد و مدیر انرژی و کربن این شرکت به عنوان مدیر برتر این جشنواره انتخاب شد.

کرمانشاه-محمدعلی محمدی
شرکت گاز استان در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد و مدیر انرژی و کربن این شرکت به عنوان مدیر برتر این جشنواره انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، شرکت گاز استان در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی موفق به کسب تندیس نقره‌ای دو ستاره شد و بختیار مرادی مدیر انرژی و کربن این شرکت به عنوان مدیر برتر جشنواره انتخاب شد.مرادی در این رابطه اظهار کرد:این جشنواره در راستای سیاست‏های کلی اصلاح الگوی مصرف با هدف اشاعه فرهنگ صرفه‏‌جویی و ایجاد زمینه‌هایی برای ارتقاء سطح توانمندی و توسعه مدیریت و کمک به هم‌افزایی دانش و تجربه سازمان‏ها در زمینه مدیریت انرژی و کمک به شرکت‏هایی که قصد دارند مسیر خود را با رویکردی داوطلبانه و التزام عملی به مسئولیت‏‌های اجتماعی خود، در سطحی بالاتر از حداقل‏های استاندارد ادامه دهند، برگزار شد.وی افزود: بر اساس الگوی تدوین شده برای ارزیابی در این جایزه، موضوعات سیستمی و مدیریتی با در نظر گرفتن شاخص‏‌های مصرف و نتایج حاصل از فرایند‌ها و همچنین اقدامات بهبود انجام گرفته، بصورتی متوازن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مرادی با بیان اینکه این جشنواره که با حضور صنایع، ارگان‎ها و شرکت‏های مختلف و در سطح ملی برگزار گردید، بیان کرد:شرکت گاز استان در بخش فراینده در این دوره شرکت نمود و این  اولین بار است که یک شرکت گاز استانی موفق به کسب این جایزه در این سطح می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:سال گذشته نیز شرکت گاز استان در بخش ساختمان های اداری موفق به کسب تندیس نقره ای شد  که سال گذشته نیز برای اولین بار بود که یک شرکت گاز استانی موفق به دریافت این تندیس گردید و امیدواریم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.
لازم به ذکر است این جشنواره از آذر ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و مراسم اختتامیه و اهدا جوایز در ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مدیریت صنعتی ایران و با حضور مدیران و مسئولین کشوری برگزار خواهد شد.