هشت جان‌باخته در پی یک آب‌گرفتگی جزئی!

مدیر بحران مشهد پس از وقوع سیل گفت: سیلی در کار نیست و همه چیز یک آب‌گرفتگی جزئی است! او در پی این اظهارات عزل شد اما هنوز مسئولی به دلیل بی‌توجهی به هشدارهای هواشناسی و خسارات عزل نشده است.

مدیر بحران مشهد پس از وقوع سیل گفت: سیلی در کار نیست و همه چیز یک آب‌گرفتگی جزئی است! او در پی این اظهارات عزل شد اما هنوز مسئولی به دلیل بی‌توجهی به هشدارهای هواشناسی و خسارات عزل نشده است. به گزارش مهر ، «کافی‌نیا»، مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد درباره آخرین اخبار منتشر شده از تعداد جان باختگان مشهد توضیح داد: «آخرین آمار جان باختگان ۷ فوتی است. تاکنون ۲ فوتی در میدان انقلاب از داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شدند، همچنین یک منزل مسکونی در منطقه سیدی مشهد به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود و متأسفانه یک مادر و چهار کودک فوت شده‌اند.»
خبر تلخ‌تر را «دبیریان»، عضو شورای شهر مشهد اعلام کرد و گفت: «برخی از مفقودی‌ها بچه‌هایی هستند که مدارسشان تعطیل شده بود. این بارش و سیل اخیر مشهد بارشی بوده است که طی ۲۰ سال در این شهر سابقه نداشته است.»همچنین پیکر مردی که مفقود شده بود در روستای حسن‌آباد بخش احمدآباد پیدا شد. بنابر این تا این لحظه تعداد جان‌باختگان به هشت نفر رسیده است. گفته می‌شود خبر دو نفر مفقودی در «فریمان» نیز گزارش شده است.