قهرمانی در دستان خود استقلال است

ستار همدانی پیشکسوت استقلال:

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ گفت: استقلال برروی نوار برد است و نمی‌خواهد این نوار پاره شود ، بازگشت سیلوا به خط دفاع بهترین خبر برای استقلال بود ضمن اینکه به احتمال زیاد سهرابیان و مرادمند هم آماده بازی خواهند شد. استقلال می داند که تساوی در این دیدار یعنی از دست دادن صدرنشینی بنابراین نکونام بهترین ترکیب را به زمین خواهد فرستاد تا بتواند سه امتیاز را کسب کرده تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال در فاصله 3 هفته تا پایان لیگ گفت: استقلال برروی نوار برد است و نمی‌خواهد این نوار پاره شود ، بازگشت سیلوا به خط دفاع بهترین خبر برای استقلال بود ضمن اینکه به احتمال زیاد سهرابیان و مرادمند هم آماده بازی خواهند شد. استقلال می داند که تساوی در این دیدار یعنی از دست دادن صدرنشینی بنابراین نکونام بهترین ترکیب را به زمین خواهد فرستاد تا بتواند سه امتیاز را کسب کرده تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند به قهرمانی دست پیدا کند تاکید کرد: با توجه به شرایط جدول قهرمانی در دستان خود استقلال است، آنها باید با آرامش و به دور از استرس پیش بروند ، نباید هیچ اشتباهی کنند و در کمال آرامش بازی کنند تا به قهرمانی برسند.